Anna Wilsby

Hej! Grattis till att ni väntar barn och vad bra att ni väljer att...

Profylax

mens? fel?

Plussa tillsammans! Peppa, tipsa och stötta!

mens? fel?

Inläggav Maria_83 19 jul 2011, 20:57

För att börja från början så visade det sig när jag var gravid med min lille son att jag inte hade något skydd mot röda hund så jag vaccinerade mig för ett tag sen och dom sa att vi fick inte försöka bli gravida på tre månader.

Jag har fortfarande min kopparspiral i och under tiden jag har haft den så har jag haft regelbunden mens och kunnat nästan räkna exakt på vilken timme jag skulle ha ägglossning/mens.
Denna månaden kände jag ägglossningen precis när jag skulle och sen hade jag samma känsla när det var dags för mensen men sen kom det aldrig. Har haft väldigt små blödningar i tre veckor nu men ändå ingen mens. Har tagit ett graviditetstest för säkerhetsskull men det visar negativt.
Vad kan det vara som gör att detta händer? Meningen är att vi ska börja försöka i augusti och nu verkar det som att allt ska börja bråka igen....

Någon som vet eller varit med om samma??
Maria_83
Stammis

< Återgå till Bli gravid

Insändare: info@minbebis.com - stina@minbebis.com     Press   Priser och info

Redaktion & Marknad 08 - 778 00 70 / 0761 - 625 584      Annonsering 08 - 20 79 58

Mail: info@minbebis.com     Adress: minbebis MSR Media Group, Gröndalsvägen 34, 117 66 Stockholm