-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Menstecken vs gravidtecken?!
5 inlägg • Sida 1 av 1
Menstecken vs gravidtecken?!Har känt mig lustig senaste dagarna med molvärk i "äggstockarna" el livmodern el något i det området, långt ner och framtill lixom!
Sen ömmar brösten, mest bröstvårtorna sen flera dagar. Har haft huvudvärk och är väldigt trött och ibland gränsen till illamående... Efter missfallet 5/12 fick jag ÄL 27-28/12 och sen känns det annorlunda... Vad tror ni? Gravid el mens? Har gjort gravidtest men det var negativt svårt att veta när rätta BIM infinner sig nu. Vad ska jag göra?!
Re: Menstecken vs gravidtecken?!Hejsan det är ju svårt att säga jag upplevde att min kropp betedde sig annourlunda efter mitt mf så det kan ju vara det, annars så är det bara att vänta några dagar till o göra nytt test håller tummarna för dig
Re: Menstecken vs gravidtecken?!Ja det var ju det med mf, kan ju vara så att cykeln är förlängd?!
Men visst kan det vara så att jag är gravid men att det inte syns än på testerna?! Borde testa nästa vecka istället men så nyfiken ju!! Ingen mens heller hehe!
Re: Menstecken vs gravidtecken?!Har märkt av att jag blir illamående idag om jag är hungrig eller längesen jag åt! Testade idag igen men inget plus... Ska kanske prova annat test? Vilket är känsligast?!
Re: Menstecken vs gravidtecken?!Det sägs att ClearBlue är bäst, iaf vad jag har hört. Men för vissa som har lågt hormon så syns det ju inte förens flera veckor efter BIM. Så du kan fortfarande vara gravid.
Dock hade jag samma känningar förra månaden, illamående, ont i tjejmage, längre ner och ryggslut osv. Men var inte gravid ändå, kan ju vara skengraviditet också! Jag finner det bäst att inte hoppas för mkt, blir så ledsen då. Men håller tummarna för dig! Än en gång kommer den,
längtan En saknad efter något mer, något som skulle varit mitt En längtan efter andetag, som skulle varit ditt <~♥~> Du finns i drömmar, i tankar och hjärta Men din saknad i verklighet, är det som smärtar <~♥~> Tro mig när jag ber, när jag blundar och ler Det är din närhet, dina händer, ditt ansikte jag ser
5 inlägg • Sida 1 av 1
|