-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
"mensverk"
15 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
Kid: Testa postafen. Receptfritt och ingen fara mot bebisen. Det är ett åksjukepiller men hjälper mot gravillamående med. Men om det inte hjälper finns det receptbelgda som doktorn kan skriva ut. Sen finns det ju huskurer...ingefära som får dra i varmt vatten som du dricker sen som te. Äta lite många gånger under dagen. MM mm dock hjälper inget sådant för mig tyvärr...hopplöst fall haha =)
Jag är sjukskriven för mitt illamående o trötthet. För mig hjälper bara att sova..knappt det.. Kram på dig!
Ät lite och ofta, ingen fet mat och inte för sött. Lägg dig ner och vila så ofta du kan. Kex är bra, t e x Mariekex eller smårgåsrån med lite smör på.
Jag har mått uruselt i flera veckor, rena magsjukan... inte så farligt på morgonen, men startar efter frukost och accelererar under dagen för att bli kaos frammåt 17-tiden... Fick tips av barnmorskan om åksjuketablett Postafen, finns flera här som har provat och tycker den funkar bra. För mig blev det tvärtom värre; sjukt trött och mer illamående...
15 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
|