-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Metall smak i munnen?!
35 inlägg • Sida 4 av 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Metall smak i munnen?!Haha jora allt kan hända. Det är bara att hoppas
jag ska testa mig imornbitti, har hört att morgon urinet ska vara bäst?! Hör av dig hur det går..
Re: Metall smak i munnen?!Nehe
Usch Känner mig jätte besviken även fast det bara var första försöket. Plus jag känner mig helt knäpp som inbillat mig alla symptom och så var det inget Men men nästa månad blir det till att bara köra. Inga tester förräns mensen är försenad.. O inga symptom som inte ens har. Hoppas det gått bättre för er andra?? Kram
Re: Metall smak i munnen?!Hopefully: fick min mens på kvällen...
Inget att göra nånting åt...besviken och ledsen blir man ju... men det är bara att köra på och inte tappa hoppet. Jag har inte berättat för dig men jag blev gravid i juli och fick tyvärr MF... inget jag pratar om så mkt, tycker det är jobbigt och vi har gått vidare... Jag har ju mina 2 underbara barn ifall Det konstiga är att jag känner mig som Monsie gravid ... jag e illamående och har metalsmaken i munnen som inte försvinner...men det kan också vara att jag e skengravid ...... hoppas på ett plus för dig, jag håller tummarna!!! Monsie: du borde göra ett test igen, skulle det va ett plus kan du ringa gynmott och kolla det... jag hade så , fick jätte svaga plus på mina test och det slutade tyvärr senare med MF. Nu vill jag inte skrämma dig...det kan vara en vanlig blödning som man kan få i början av graviditeten och anses vara helt normalt... Man kan blöda men det ska absolut inte vara mkt... Lycka till tjejer!!!! kramar!
Re: Metall smak i munnen?!
Hopefully, jag såg inte att du hade skrivit .... gud vad tråkigt... sjukt att kroppen kan känna sig konstigt iaf... a ja, som du säger, det är bara att köra på. Ingen test tills BIM i nov. Jag hoppas vi håller kontakten... berätta hur det går senare ha en bra helg ! kram
Re: Metall smak i munnen?!Klart vi ska hålla kontakten
Men som du säger, jag känner mig oxå jätte illamående fattar inte varför. Måste vara för ja slutat med p piller. Då hoppas vi på november nu da Trevlig helg Kram
35 inlägg • Sida 4 av 4 • 1, 2, 3, 4
|