-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Metall smak i munnen?!
35 inlägg • Sida 1 av 4 • 1, 2, 3, 4
Metall smak i munnen?!Ni som är eller varit gravida.. kände ni av metall smak i munnen?
Har hört att man kan göra det... hmm undra varför? har fått för mig att det gör det på mig, men de kanske är inbillning
Re: Metall smak i munnen?!Ja, det var mitt första tecken. Det kom jättetidigt, typ efter två veckor och det var det som fick mig att ana att det var något på g. Det är väl hormonförändringar som är orsaken. Hoppas du plussar!!!
Re: Metall smak i munnen?!jag kände inte av det, men det ska ju vara ett typiskt gravidtecken dock.
jag gjorde det lite längre in i graviditeten, pga att jag så lätt fick näsblod så det var ständigt blodblandat slem i näsan/svalget. blä!
Re: Metall smak i munnen?!Okej ja jag hoppas
Re: Metall smak i munnen?!Hej !
Jag kan berätta att jag kännde det båda gånger jag var gravid med min son och dotter. Helt sjukt men det känns otroligt mkt. Nu har jag det igen, misstänker att jag kan vara gravid igen Jag hoppas verkligen jag kan plussa snart igen... ska få min mens ca 21/10... orkar inte vänta ... du då? Hoppas du plussar oxå glöm inte att uppdatera här senare.... lycka till!!
Re: Metall smak i munnen?!Jasså hade du det? Haha ja jag hoppas jag plussar, ska ha mens samma tid som du, så vi får hålla tummarna tillsammans
Lycka till
Re: Metall smak i munnen?!kul!!! då får vi följas åt...
jag har köpt lite gravtester från nätet... jag testar bara för skojs skulls nu på måndag, 4 dagar innan mens.... Nu blev jag lite nyfiken om du har andra symptom? Jag går på toa lite oftare... och så känner jag mina bröst lite konstiga, inte direkt ont , mest som att dem e svullna a ja, vi får hålla tummarna tillsammans!!!! Är det din första grav? kram
Re: Metall smak i munnen?!Japp min första grav, även första försök. Har aldrig slutat med p-piller innan, så e väldigt nervös
Nja jag har känt av illamående ganska kraftigt men de har alltid varit på eftermiddagarna, är inte mornarna vanligast?? Vet inte om ja mest inbillar mig men jag hoppas verkligen inte det. Jag är så rädd att testa, kommer bli så besviken om det bli är minus, även fast det bara e första försöket. Men men vi håller tummarna som sagt Ska kanske oxå testa på måndag då 4 dagar innan? Kram
Re: Metall smak i munnen?!Jag var aldrig illamående på morgnarna, bara kvällarna för min del så det kan visst vara ett tecken.
Jag håller tummarna!
Re: Metall smak i munnen?!Va bra
35 inlägg • Sida 1 av 4 • 1, 2, 3, 4
|