-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Min livshistoria idag. (långt)
12 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
Re: Min livshistoria idag. (långt)jag vet hur det känns att bli sviken av sin sambo, bästa vän och allt sånt, som jag oxå blev när grabben låg i magen.. det gör så ont så det inte går att förklara. jag fick ju ett val i alla fall, eftersom min man ångrade sig. det är ett år sen snart och jag har tyvärr inte kommit över det riktigt ännu, men är på god väg. skillnaden är ju att jag lever med han som krossade mitt hjärta. vet faktiskt inte om det är lättare eller svårare då. Du är stark och verkar vara en riktigt fin mamma. Hejja dig och dina fantastiska söner.
grattis igen till lille Silas, han är jättefin
Re: Min livshistoria idag. (långt)Jag lider med dig Anna....
Jag förstår verkligen att du måste ha det jättejobbigt nu med en "stor" kille å en bebis... med ALLT vad det innebär.... Det X har gjort mot dig är oförlåtligt, att sedan ha mage att ta med henne hem till ditt hem...det är fan straffbart!!! Nä... honom har du det bättre utan, tids nog, även om det gör ont nu,.... DU har inte gjort något fel , du är en fantastisk människa/mamma med många jättefina egenskaper som jag själv önskar att jag hade mer av... Att vilja träffa X nya tjej är för mig en självklarhet,.. omoget av honom att säga nej där, ni kommer ju träffas tids nog och då blir det bara pinsamt och jobbigt för alla! Han borde bete sig mer vuxet, han är trots allt 2 barns far... en dag kommer han att ångra sina omogna beslut, då är det bara för honom att önska att du är tillräckligt stark att förstå, för det är obegripligt... Ta en dag i taget, gråt ut dina tårar, det är inte du som är misslyckad, det är han å jag tror att han vet om det med.... innerst inne. Många varma kramar från Linda " snart 4 barns-mamma" din trogna bloggföljare
12 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
|