-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Min sexmånaders-bebis har sömnproblem...
13 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
Re: Min sexmånaders-bebis har sömnproblem...Idag upptäckte jag att en tand håller på och växa ut.. undrar om det inte kan vara det som gjort att sömnrutinerna blivit krångligare. Hmm.. får avvakta och se. Tack för alla svar!
Re: Min sexmånaders-bebis har sömnproblem...Hej!
Det låter jätte jobbigt för dig. Jag tycker att barn ska somna tryggt och lugnt och få njuta av att sova. Håller helt med om att inget barn ska gråta eller skrika sig till söms. Tipsen jag har är att ha bäckmörkt i rummet, sova i egen säng och med godnatt ramsa. Köp boken "Sova hela natten" eller "Somna utan gråt", där kan du få bra hjälp av författare som vet vad dom pratar om och som har fungerade och humana sätt att få barn att somna själv och sova hela natten. Min dotter som är 1 år sover hela natten 19-07 och om hon vaknar så somnar hon om själv utan att vara ledsen. Det kan barn från 6 månaders ålder också göra. /Dalis P.s Med den första boken tar det kortare tid att få ordning på sömnen än den andra boken
Re: Min sexmånaders-bebis har sömnproblem.....och när du fått hjälp med sömnen så kommer inte nya tänder eller förkylning eller nått annat ställa till sömnen under "perioder" som vissa säger. För om dom lär sig att somna om själv så sover dom tryggt och bra även då
/Dalis
13 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
|