-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Missfall..
22 inlägg • Sida 3 av 3 • 1, 2, 3
Precis som du har jag haft 2 missfall.. Först i v6 och sen i v14 och det har tagit ca. ett halvår mellan gångerna för att bli gravid igen. Jag blev gravid den här gången under en period då vi börjat "ligga lågt med tillverkningen" och det är tydligen det som funkar..
Hehe, när jag testade positivt hade jag också precis köpt en bröllopsklänning eftersom vi gifte oss i april.. Men det var bara att köpa ny det - men det kan jag leva med när det var p.g.a något så bra och efterlängtat! Går snart in i v25 så den här gången blir det 3:e gången gillt! Önskar Dig all lycka på vägen!
Hej! Jag lider med dig, Jag fick en mindre blödning i torsdags, då sa de åt mig att avvakta lite, på fredagsmorgonen kom blödningen tillbaka, jag visste redan då men hoppades ända in i det längsta. När jag kom upp till gyn konstaterade de att jag hade flera inre blödningar och att bebisens hjärta inte slog längre, ( jagär/va i vecka 14) de tog en massa prover och skulle bedömma inom ett par timmar va de skulle göra. Då svimmade jag på stående fot, fick sån jäkla chock och blev så jäkla besviken.
Vi hade presis börjat att berätta det för folk och var sååå glada, när vi kom hem från sjukhuset så stog grannarna med champange och ciggar, då bröt vi ihop. I morrn ska vi läggas in på sjukhuset för att ta ut fostert. Känns så jäkla ruttet. Så jag vet hur du känner det.
22 inlägg • Sida 3 av 3 • 1, 2, 3
|