-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Missfall..
22 inlägg • Sida 1 av 3 • 1, 2, 3
Missfall..Kände på mig att något var fel i några veckor och mycket rikrigt..
Fick missfall igår å kan inte känna mig mer ledsen.. Varför? Gjorde jag nåt fel?? Så himla ledsen och besviken... =( Det blidde ingen Februari bebis.. Allt kan krossas på bara ett ögonblick..
Åh nej vad hemskt, jag känner för dig och tänker på dig. Du har nog inte gjort någonting fel alls, ibland väljer livet andra vägar åt en.... Jag har inte varit med om ett missfall själv, men finns här och vill stötta dig.
Många kramar / stina
Tack =) Vet inte vad jag skall säga göra eller känna idag.. bara så otroligt besviken ledsen och varför?? Bebisen var såå efterlängtad och planerad och så sker detta.. Orättvist.. Kramar /Fina
Åh! Kan inte ens tänka mej hur du mår nu! Men du ska veta att vi bryr oss om dej och stöttar dej!
Kramar
Vilken vecka var du i? Du har all rätt i världen att känna dig ledsen o besviken! Vem ska man skylla på när man frågar sig varför, det är så orättvist! Vet inte om det kan komma till nån tröst, men ett missfall beror ju på att allt inte stod rätt till med fostret och att kroppen känner av det och att det på så sätt stöter ifrån det. Kram
Tack så mycket.. Känns inte som om jag kan prata med min sambo springer bara runt och är arg på honom och vill inte veta av honom idag så han håller sig emst borta.. Hemskt att vara så arg och ledsen på samma gång.. Tack för att ni finns känns skönt att få någon att prata med... Kram
Skulle gått in i v 8 imorrn.. Jo jag vet man får ju se det så att det inte var friskt och att det var bäst det som hände men man tänker ju alltid att det händer aldrig mig tills man sen sitter där själv.. Och jag har alltid trott att man skulle känna sig "glad" fel ordval men jag hoppas ni förstår vad jag menar ? att kroppen stöter bort ett foster som inte var friskt men man känner sig mer besviken och att man har förlorat någon liten iaf.. Men det känns iaf bra att inte bebisen hade fått födas och sedan inte mått bra och klarat sig utanför kroppen..
Ja det kan ju vara svårt för honom o förstå även om han oxå självklart är ledsen! Men det är ju du som har kännt i din kropp att du varit gravid. Det sker ju säkert en massa andra förändringar med kroppens hormoner nu oxå som kan göra dig arg på honom utan anledning. Jag tror han förstår ändå...
Kram
ja jag hoppas det men det känns inte så.. han springer bara omkring och frågar varför jag är så sur.. känner bara för att skrika att hallå vart fan kommer du från för planet? borde väl vara sdjälvklart varför jag e ledsen å arg??
Din reaktion är ju fullt normal, du är arg och besviken och den enda som finns att ta ut det på är ju din pojkvän, och han förstår säkert det.
Min moster försökte få ett syskon till sitt lilla barn men hennes kropp stötte bort fostret tre gånger. Såklart du är ledsen och besviken! Du ska bara ta hand om dej själv och tänka på dej själv nu tills du mår bättre!
22 inlägg • Sida 1 av 3 • 1, 2, 3
|