-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Missfall...
6 inlägg • Sida 1 av 1
Missfall...Jag fick missfall för 3 veckor sedan. Och nu får jag nått kletigt blodigt i trosan, kommer de ännu mer från missfallet, eller är de mens på g? Mensen bruka börja pang på, inte såhär.. Jag blev inte skrapad, jag blödde i 10 dagar.. Men undra om de kan komma ännu mer såhär efter 3 veckor?
Orolig.....
Re: Missfall...Först och främst beklagar jag ditt mf..
Sen vet jag ju inte det kan ju vara så att allt inte kommit ut, hur långt gånget var du? Men sen så vet jag att efter mitt mf som jag hade i v 8+3 så blev mensen helkonstig och jag fattade inte alls vad som hände med min kropp så det kan vara så att man får mellanblödningar o att mensen blir oregelbunden. Men jag tycker att du kan kontakta gyn så att du verkligen vet att allt är ute så att du inte behöver oroa dig... Kram
Re: Missfall...Tack för svar!
v5+ enligt vul, och v7 enligt sista mensen.. hoppas de är att mensen är lite konstig bara.. Dom va ju så säkra då när jag va inne på vul, att allt skulle komma ut av sig själv, i och med att de va så tidigt. Men man börja ju undra när de ser likadant ut som missfallet! Tänkte ringa bm i morgon. Kram
Re: Missfall...hej usch fy va hemskt
jag tycker du ska kontakta barnmorskan och kolla så inte det är så attt du behöver skrapas vissa gånger måset man göra de.. jag hoppas du kommer lyckas nästa gång håller redan alla tummar jag har.. kram ps behöver du prata av dig får du gärna maila kan vara skönt ibland att ha bara nån man kan prata med..
6 inlägg • Sida 1 av 1
|