-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
missfall, märker man innan?
10 inlägg • Sida 1 av 1
missfall, märker man innan?Jag är så rädd att få missfall igen. Eller förra gången fick jag MA som jag fick tabletter för att sätta igång...
Jag jobbar som lärare och är så skraj för att det ska hända när jag har en lektion, ni som haft missfall (inte MA), får man någon förvarning, eller är det bara pang och så massa blod? Får man ont först? Eller kommer det samtidigt?
Re: missfall, märker man innan?jag har haft ett MA och två MF. det börjar inte med någon störtblödning, utan oftast med blodiga flytningar och sedan sätter det igång..håller tummarna för dig!
Re: missfall, märker man innan?Hej E Maria, jag fick mf i vecka 8. Det började med små flytningar som övergick till blödningar och isamband med blödningen kom magsmärtor och sedan på kvällen fruktansvärt illamående. Det kommer inte på en gång, det kommer lite smygandes under en heldag. Du behöver nog inte oroa dig för dina lektioner (lika mycket/lite som för mens)
Men oroa dig inte för sånna dumheter nu MF: 8/10 -10 (v.8+4)
Re: missfall, märker man innan?Jo, jag vet. Jag ska vara glad, Det är jag faktiskt!
Jag hoppas du får plus creadiem. Vi fick ju missfall nästan samtidigt, så tycker vi kan följas åt nu med
Re: missfall, märker man innan?Jag förstår att du är oroligt (och glad samtidigt).... Jag kommer säkert att känna likadant