-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Missfall utan blödning?
5 inlägg • Sida 1 av 1
Missfall utan blödning?Var på tidigt ultraljud för att utesluta yttligare en mola, det såg bra ut och ett hjärta slog. I ca tre dagar har jag haft graviditetssymtom men nu är dom så gott som borta. Nån som vet hur vanligt det är att barnet dör där inne utan att det kommer ut? Vi har kämpat så för detta, får inte hända något igen!
Re: Missfall utan blödning?Det är nog ganska vanligt tyvärr. Det kallas missed abortion. (MA)
Men jag tror att det är vanligare att symtom kommer och går utan att något behöver vara fel. Avvakta lite, men om du är mycket orolig så kontakta MVC. Hoppas allt är bra! =)
Re: Missfall utan blödning?Ja... jag undrar också! Är (kanske) i vecka 7 men i princip alla grav-tecken har försvunnit. Dock ingen blödning/mens. Vet inte vad jag ska tro..... ska ringa bm på måndag och höra...
Re: Missfall utan blödning?Graviditetssymptonen kommer och går under hela graviditeten, och det är vanligt att oroa sig. Det gör man av och till under hela graviditeten.
Förstår eran oro, och visst det kan leda till missfall/ ma men skulle snarare tro att det är kroppens omställning med era hormoner. Ta kontakt med era bm så slipper ni vänta tills kub ca v.12 eller ultraljud ca v.18 om ni är jätte oroliga. Håller tummarna för att allt är bra!! Kramkram
Re: Missfall utan blödning?Tack för era svar! Jag är dock inte så orolig över detta nu när jag har gått så pass länge och har fått lyssna på hjärtat och allt. Det ska nog gå fint!
5 inlägg • Sida 1 av 1
|