-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Mumsigt, nyttigt & gott!!!
44 inlägg • Sida 5 av 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Mumsigt, nyttigt & gott!!!Vanilj yoghurt med lite russin o nötter o lite digestivekex som jag smular på..mmm mums:)
Sen nåt som är lite mindre nyttigt,värm frysta hallon på spisen o höll över riktig vanilj glass.....guuuud så gott Sen såg jag någon annan som hade skrivit att bara skära upp banan o apelsin i små bitar o äta är ju också suuuper gott. Har aldrig gillat mörkgröna sura äpplen..nu äääälskar ja de,dom ska vara kalla också:)
Re: Mumsigt, nyttigt & gott!!!Min sambo gjorde något gott till mig igår natt
Han tog ett stort glas fyllde 1/3 med yoghurt, 1/3 med skivade bananer och resten med myssli/torkad frukt. Något annat som är gott är när man lagar baguetter i ugnen med tonfiskröra och ost på. Ååh vad hungrig jag blev nu Fick min dotter 1 dag innan BF, Diana vägde 3755g och var 53cm. <3
UL v.22
Re: Mumsigt, nyttigt & gott!!!Jag är också helt emot light produkter tror inte att det kan va bra att äta konstgjorda saker måste väll va bättre ju naturligare det är men de är min åsikt men tar man något med sötningsmedel eller kemiskt framställda vitaminer som de har i lättmejeriprodukterna någon gång så tror jag inte att det skadar men är nog inte bra att äta varje dag. När de tar bort fettet i feta produkter försvinner ju de fettlösliga vitaminerna och sedan tillsätter de det kemisk väg. Men var och en lär ju göra som det känns bäst för en själv.
Re: Mumsigt, nyttigt & gott!!!All sorts torkad frukt, tycker jag!
Eller turkisk yoghurt med bär och havregryn... mm... Fast sen beror det förstås på vilket speciellt "sug" man har under graviditeten hehe, själv mår jag illa av socker och vill helst käka fett eller frukt TRASSLET - a loveable little mess http://trasslet.se
44 inlägg • Sida 5 av 5 • 1, 2, 3, 4, 5
|