-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Musik under förlossningen?
19 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
Jo, men jag upplevde själva födandet som... jag vet inte, väldigt positivt. Det gjorde inte alls ont trots att jag inte hade någon bedövning. Sedan hade jag sovit 90 min (tog pidetin som är ett smärtstillande medel när jag var öppen 3,5cm). Så jag vaknade av krystvärkarna i princip:) BM blev också lite förvånad att jag hade öppnat mig så mycket på bara 1,5 timme. Sen tog de bara 20 min så var Nimrod ute i världen.
Som f*n! Fast ibland börjar jag tvivla på att bebisen faktiskt kommer. Tänk om den tillbakabildats och jag bara är extremt gasig och uppsvälld i magen?
Hehe precis så kände jag oxå.. Inte ens när vi var på förlossningen vågade jag tro på att jag faktiskt skulle leverera en "slutprodukt".. Sen när jag fick upp honom på magen kändes det fortfarande overkligt, liksom som att "har den här lilla bott i mig så länge..?!" Helt fantastiskt, helt otroligt vad vi kan
Ja, såg precis att din lillkille hunnit bli 2 veckor och 4 dagar! Han är ju stora killen redan!
Att ha min lillkille på magen är det som håller mig igång nu, längtar så mycket efter det att jag blir tokig. Men eftersom jag inte kommer behöva gå mer än 2 veckor över tiden så är det nu max 17 dagar tills jag får träffa min bebis
19 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
|