-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
När blev ni gravida efter kopparspiral?
7 inlägg • Sida 1 av 1
När blev ni gravida efter kopparspiral?efter ni tog ut er kopparspiral ? =)
Re: När blev ni gravida efter kopparspiral?Hej, uppdaterade rubriken så fler hittar in.
Re: När blev ni gravida efter kopparspiral?ja du, om man säger som så, jag o sambon planerar inte barn men jag vill verkligen ha nu, o ja tog ut min spiral september 09, vi har asså inte använt skydd på över 1½ år men inget händer, börjar bli lite orolig.. men kan ju inte göra så mycke då vi inte planerar utan tar d som d kommer, men borde ju ha hänt nåt nu lr?
Re: När blev ni gravida efter kopparspiral?För några år sen blev jag gravid MED kopparspiral.
Nu tänkte jag ta ut spiralen efetr påsk, ett par dagar innan äl. Men det ser ut som jag ska ha äl första dagen efter påsk som mvc har dropin. Tänkte använda ältest nu, för jag vill inte ta ut den efter äl. Vill testa min teori att ett uttagande av spiral strax före äl kan göra att man lättare blir gravid. Att man liksom rensar kanalen när man tar ut den så spermierna får fri väg
Re: När blev ni gravida efter kopparspiral?nillla6: hoppas att de snart blir ett pls på stickan för er.
Gotland: spännande, berätta hur de går
Re: När blev ni gravida efter kopparspiral?Min teori verkar stämma
Bim -4 men ett klart och tydligt plus!
7 inlägg • Sida 1 av 1
|