-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
När började eran mage växa?
16 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
Re: När började eran mage växa?Första gången syntes det knappt alls förens de sista två månaderna. Hade mina vanliga jeans med gummiband i knapphålet fram till vecka 32 sen small det bara till och jag vart kanontjock! :p Nu väntar jag andra och det började synas redan i v 17. Nu är det v 24 och jag har fått skaffa mammakläder. Väldans olika det där! Saknar redan min gamla mage.
Re: När började eran mage växa?I v. 12 kunde jsg bara dölja med bylsiga kläder. Nu är jag i v22 och folk tror att jag gått mkt längre. En riktig kula. navel petar ut också...hihi
Re: När började eran mage växa?Tror i 6-7 månaden började det synas rejält liksom. Innan så fort jag hade en tjocktröja så såg jag liksom bara mulligare ut eller vad man ska säga
Men sen i slutet den sista månaden! Då sa det bara pang och jag kunde bara ha mjukisbyxor, fick kanonfina märken på magen och var allmänt jättestor!
Re: När började eran mage växa?Jag är i v.12 och min mage svullnar upp rätt rejält på kvällen (och såklart efter att jag ätit), men känner mig även lite rundare redan på morgonen och så..
Re: När började eran mage växa?Vecka 18-19 började magen puta lite. Nu i vecka 26 har det verkligen blivit en kula. Det känns nästan som att den blir lite större för varje dag som går.
16 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
|