-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
När började eran mage växa?
16 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
När började eran mage växa?som rubriken lyder! När började eran mage växa? =)
Re: När började eran mage växa?Det syndes i vecka 7 och i vecka 11 gick det inte att dölja längre:)
Re: När började eran mage växa?Det kan nog variera mycket!
När jag väntade nr 1 så hade jag gått över v 20 och syntes inte om man inte visste om det, men med nr 2 så syntes det tydligt redan i v 15...
Re: När började eran mage växa?De säger att det tar längre tid när man är förstagångare. Men andra så syns det tidigare
Re: När började eran mage växa?Jag är tydligen i vecka 9 och det ser ut som att jag är i femte månaden! (jag är smal i övrigt)
![]() ![]()
Re: När började eran mage växa?Vid min första graviditet så syntes det i v 8 och i v 11 kund jag inte dölja det. Denna gång är jag 8 kg tyngre så kan nog skylla på mat och svullen mage (har ibs och glutenkänslig) ett tag till.
Re: När började eran mage växa?När jag väntade sonen så syntes de inte så tidigt. På ul i vecka 20 syntes de inte direkt å jag hade mina vanliga kläder till vecka 25. Är smal annars. Vecka 26 frågade första personen om jag va gravid.
Re: När började eran mage växa?Med första barnet så syntes de i vecka 28 och med denna lilla så börjar de synas lite gran nu men inte så att någon skulle fråga om jag är gravid.
16 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
|