-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Förälder
-
Föräldrasnack
- > Shopping, mode & skönhet
- > Grattistrådarna
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Pyssel för barn
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Bak & tårttrådarna
- > Föräldrabloggar
- > Relationen & samlivet
- > Familj & livet som förälder
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
- > Barnaktiviteter & Leksaker
- > Bloggtävlingar
- > Familjen Annorlunda eftersnack
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
när börjar magen synas?
5 inlägg • Sida 1 av 1
när börjar magen synas?Hejsan jag är i vecka 13 och undrar när magen börjar synas jag ser ingen skilnad alls.. någon som vet??
Re: när börjar magen synas?det är nog väldigt olika, på vissa syns det tidigt och på andra inte men jag hade en tydlig bulle i v. 14 redan. på en kompis syns det inte alls mycket och hon är i v 23 nu. det kommer nog snart en liten mage på dig
beror visst lite på hur moderkakan sitter också, tror det syns mindre om den ligger i framvägg om jag inte minns helt fel. lycka till!
Re: när börjar magen synas?Hej!
Det är nog stor skillnad från person till person och om det är första graviditeten eller om man har barn sedan tidigare. När jag väntade min dotter syntes det inte alls i v 13 på mig. Sedan gick det ganska fort och magen bara växte. Är nu gravid igen och väntar nr 2, är bara i v 6 och syns lite på mig redan. det är så man får tänka lite på vad man får ta på sig eftersom vi inte vill någon ska veta så här tidigt. Så det är helt olika... Lycka till!!
Re: när börjar magen synas?Hej
Det är som de andra säger väldigt olika från person till person, på mig syntes det inget förrän v. 15-16 då small det till direkt och jag fick en bula som bara växer och växer, är nu i vecka 30 och magen är stor som ett hus känns det som. Så bara häng kvar den kommer på dig också ska du se
Re: när börjar magen synas?Hej!
Det är nog som sagt väldigt olika, på mig syntes inte så mycket vid v 13-15, men efter v 15 bara exploderade det och hände massor på bara några veckor, är nu i vecka 25 och tycker nog att det stannat upp lite nu ett par veckor.
5 inlägg • Sida 1 av 1
|