-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
När fäster ägget?
18 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
Re: När fäster ägget?Kullagulla:Jag tänkte mest på "En som vill"'s kommentar om ÄL
Men det var väldigt intressant läsning Kullagulla! Speciellt det där med blodprovet i slutet. Tack för lite input CattisR Titta gärna in på min blogg: http://plusresan.blogspot.com
Re: När fäster ägget?Jag vet!
Jag fick skriftlig information efter jag gjort mitt ET. Mitt var odlat i två dagar och var fyrcelligt. Det skulle ta 2-3 dagar innan det fäster enligt min läkare.
Re: När fäster ägget?Den frågan är intresant. jag nyfiken med!!
Re: När fäster ägget?KullaGulla> Mycket intressant läsning du bjöd på. Vilken tur att man själv inte behöver tänka igenom alla dessa steg bara då ett ägg fäster utan det sköter kroppen själv.
JojoMojo> Hur gick det för dig, fäste ägget?
Re: När fäster ägget?hej hej, jag är helt ny här på minbebis.
vilken bra fråga! har just gått igenom en ivf-behandling. det var en tvådagarsodling och ägget sattes tillbaka söndag för ca 1,5 vecka sedan. har också funderat på samma fråga, för jag glömde ju också att fråga om detta... är också glad att det verkar finnas flera aktiva ivf-trådar på minbebis, har tidigare hängt på familjeliv, men där är de flesta trådar ett par år gamla
Re: När fäster ägget?Hej
Re: När fäster ägget?Vi håller på med vårat andra IVF-försök. Satte in ett embryo som hade varit fryst i måndags. Vi har hört att det ska ta 5-7 dagar efter insättningen tills embryot fastnar i livmoderna och att man då kan känna ett hugg och få en liten blödning.
Re: När fäster ägget?Jag ska sätta in ägg i morgon (ONSDAG). Tog ut 13 st ägg i går (MÅNDAGS). Får väl reda på i morgon hur många ägg som va bra! Kan man säga att jag oxå haft två dagars odling? Och ägget fäster sig efter 5-7 dagar? kram kram
18 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
|