-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
När får man börja våga hoppas???ska gt på fredag..
5 inlägg • Sida 1 av 1
När får man börja våga hoppas???ska gt på fredag..hej!!
satte in våran lilla cellklump 3/6.så det är dax för gt på fredag,väldigt nervöst,känns skit jobbigt. sist fick jag mf efter 9 dagar,fast då kände jag gravidets tecken med ömmabröst,nu känner jag inget??? denna oro hela tiden,när ska man våga njuta??? är det ngn som vågar njuta???? var rädda om er mina vänner
Re: När får man börja våga hoppas???ska gt på fredag..Hej,
Satte du in ett 2-dagars? Då borde du väl kunna testa på onsdag för då har det gått 14 dagar efter äggplockning om jag tänkt rätt. Det är svårt det där när man kan börja njuta. Först när man fått plusset, men sen oroar man sig för mf, osv... Haka på i tråden för ivf-försökare. Där finns det fler som ruvar. Stor lycka till! Stort lycka till!
Re: När får man börja våga hoppas???ska gt på fredag..känns som att jag håller på att bli galen!!!!!
igår när jag la mig fick jag panik,brösten har slutat att ömma.hela natten har jag tänkt på mf... varför måste livet vara så himmla jätte svårt. hitta inte in i det forumet som jag blev tipsad om kram på er alla
Re: När får man börja våga hoppas???ska gt på fredag..vickan74: GRATTIS!
Ja, det är mycket ångest och funderande dessa första veckor medan man fortfarande är osäker. Tråden jag pratade om är den på samma sida som denna...typ under din nu. Kom dit och dela med dig av dina funderingar! alla-som-haller-pa-med-ivf-26777.html (hmm..det blev ingen länk..jaja, du får klistra in den istället) De flesta ivf gravida hänger numera i tråden för gravida långtidsförsökare. Finns under rubriken gravid, i listan med trådar.
5 inlägg • Sida 1 av 1
|