-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
När fick du din bebis?Re: När fick du din bebis?Våran Diana kom 1 dag innan(19/11) BF , vägde 3755g och var 53cm lång <3
Fick min dotter 1 dag innan BF, Diana vägde 3755g och var 53cm. <3
UL v.22
Re: När fick du din bebis?Felix kom den 7/10, BF var 27/9...alltså 10 dagar efter BF.
3885 gram och 54 cm lång
Re: När fick du din bebis?Vår lilla pojke kom 7/12. 10 dagar före beräknat datum.
2920 gram och 50 cm lång [url=http://lilypie.com]
[/url
Re: När fick du din bebis?min lilla prinsessa tittade ut 40+3 och vägde 3750gram och va 50cm lång.min första bebis
Re: När fick du din bebis?jag låg bara i 2timmar med min första =)
men andra så fick jag värkar 22.50tror jag sen kom han 3,15 tog lite längre tid men kändes som jag knappt kom igång innan det vaar över. hängde inte rikgtigt med tror jag för jag fattade inte att jag hadde förr honom för jag borde vara öm o så men inget.. men han e oxå född vecka 36+3..
Re: När fick du din bebis?Vår tjej kom v. 40 + 6. Värkarna började 43 timmar innan men de riktiga värkarna började efter vattenavgång 4,5 timmar innan. Efter 2 timmar på förlossningen var hon ute.
Re: När fick du din bebis?Min älskade pojk kom v38+1 och jag kände inte värkarna utan jag tyckte att det kändes lite skumt vid magen som en liten mensvärk bara och när jag kom in till BB så var jag öppen 7cm.
Det tog ca drygt 4,5 timmar med värkarbetet och 22 min för krystandet. snabb och en bra förlossning.
|

[/url