-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
När fick ni mensen igen??
25 inlägg • Sida 3 av 3 • 1, 2, 3
Re: När fick ni mensen igen??Jo jag var deppig hela dagen igår. Tack för ditt svar!!
Kram ![]() ![]() ![]() MF V.8 13/11-09 MF V.5 31/12-09 Dotter född 2010 MF V.5 April -11 MF V.5 Augusti -11 http://www.varlilla.blogg.se
Re: När fick ni mensen igen??En gammal tråd. Men den var väldigt bra att läsa.
Jag hoppas att jag får tillbaka min mens Om en månad iaf. Så kan de kan bli en tidigt 2011 bebis iaf=) Re: När fick ni mensen igen??Jag hade missfall i vecka 6 i April förra året, har för mig att ungefär 1-2 veckor efter beräknad vanlig mens kom den igen...
Sen samma år i september blev jag gravid igen och är nu imorgon i vecka 25 ! (24+0, tickern nedan visar fel om jag minns rätt...) //Sandra
Re: När fick ni mensen igen??Jag fick missfall den 5/2 (var i v.6 typ) och har ännu inte fått tillbaka min mens. Väntar och väntar. Den kommer inte. Vet att hormonerna iaf är ute sen länge, för jag tog ett test för över en vecka sen som visade negativt. Var stensäker på att jag hade ägglossning för strax över 2 veckor sen också, men det kanske inte var så då..? Kollade inte med Äl-test då, utan brukar bara gå på flytningarna. Hur som helst så hade vi inte sex så mycket runt ÄL så jag tror inte att jag är gravid, men har köpt hem test för säkerhets skull. Så nu väntar jag bara på mensen. Vad är det nu, 33 dagar sen missfallet? Jaja, länge är det iaf..
Re: När fick ni mensen igen??Hej hej!
Jo, tråden är inte helt ny. Men även jag gör en liten kommentar. Nu är det 5 v sen ma med skrapning, ingen mens, men har haft mensvärk i 2 v. Pust. Vill ju börja verkstaden igen
25 inlägg • Sida 3 av 3 • 1, 2, 3
|