-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
När fick ni mensen igen??
25 inlägg • Sida 1 av 3 • 1, 2, 3
När fick ni mensen igen??Hej, fick tidigt mf för 5 veckor och 1 dag sen och undrar nu när kommer mensen tillbaks. Förstår ju självlart att det är individuellt men ändå,
När fick ni eran första mens efter mf blödningen?? Mvh/ Edita
Re: När fick ni mensen igen??Efter mitt första mf tog det 8v för mig att få tillbaka mensen jag var i v.8 när jag fick mf efter mitt andra mf hann jag aldrig få tillbaka mensen innan jag var gravid igen.
Det kan som sagt ta en stund men ju tidigare mf desto lättare är det att få tilbaka mensen som vanligt har jag förstått. Hoppas att kroppen din snart är igång igen. Mf maj-07 v.8
Mf 11/11 -07 v.12 Oskar 2810g 48 cm 4/9-08 Alma 3090g 49 cm 9/10-09
Re: När fick ni mensen igen??jag har inte fått tillbaka min än jag fick mf 21/9 hoppas på att jag har äl snart iaf
Re: När fick ni mensen igen??taweret: Tack för ditt svar! Vilken sör bebis du har
Re: När fick ni mensen igen??Edita tack han är väl dock ingen bebis längre då han blir 13 mån imorgon
Mf maj-07 v.8
Mf 11/11 -07 v.12 Oskar 2810g 48 cm 4/9-08 Alma 3090g 49 cm 9/10-09
Re: När fick ni mensen igen??Jag fick mf den 14/8, min mens kom tillbaks 32 dagar efter missfallet
Re: När fick ni mensen igen??Jag fick tillbaka min mens idag, vilket är 5 v efter mitt missfall i v 10. Tycker ändå det gick ganska fort då banmorskan sa att det kunde ta lång tid. Det jag är mest förvånad över är hur länge hormonerna hänger kvar i kroppen. Har testat lite under de senaste veckorna (barnmorskan tyckte jag skulle det) och hade fortfarande ett svagt, svagt streck imorse. Men det borde ju försvinna helt nu. Det har iaf blivit svagare och svagare den senaste tiden.
Re: När fick ni mensen igen??för mig tog det kanske 30-40 dagar, mer än fyra veckor vet jag säkert iaf... och hade hormoner kvar länge jag med, minst sju-åtta veckor...
Re: När fick ni mensen igen??Jag fick MF 23/9 och fick min mens 16/10 så det måste vara 3 veckor och 2 dagar efter MFet, mycket sparsam mens dock...
Re: När fick ni mensen igen??För mig kom den igår dvs exakt 30dagar så den var 2-3dagar sen.
25 inlägg • Sida 1 av 3 • 1, 2, 3
|