-
Graviditet
- Bli gravid
-
Gravid forum
- > Gravid vecka för vecka
- > Första trimestern
- > Andra trimestern
- > Tredje trimestern
- > Allmänna trådar om graviditet
- > Kroppen & gravidkost
- > Hälsa under graviditeten
- > Bebisen i magen & ultraljud
- > Barnets namn
- > Vänta barn - medlemsgrupper
- > Majbarn 2013
- > Junibarn 2013
- > Julibarn 2013
- > Augustibarn 2013
- > Septemberbarn 2013
- > Oktoberbarn 2013
- > Novemberbarn 2013
- > Decemberbarn 2013
- > Januaribarn 2014
- > Februaribarn 2014
- Snack om förlossningen
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
När gravid efter p-stav?
5 inlägg • Sida 1 av 1
När gravid efter p-stav?[*]Hej! Jag är har haft p-stav i 1 1/2 år och under tiden haft mens, dock lite oregelbunden ibland. Jag tog ut min p-stav i tisdags(3 dagar efter min sista mensdag). Hade sex samma kväll och varje dag därefter. På onsdag kväll gjorde jag ÄL test men har inte fått glad gubbe hittills. Sen tre dagar tillbaka har jag haft ont i brösten( de spänner, känns ungefär som när man först fick bröst) samt haft ont i nedre delen av magen de senaste dygnet. Det känns som innan man ska få mens ungefär. Kan tilläggas att jag inte brukar ha ont i brösten. Kan det vara så att jag håller på att få mens två veckor fär tidigt utam att ha haft ÄL eller att jag hade ÄL samma dag eller dagen efter jag tog ut p-staven och har tidiga graviditetssymtom?
Re: När gravid efter p-stav?hej hej jag såg din tråd precis jag tog ut min p-stav 8/3 och plussade 27/4
Re: När gravid efter p-stav?Jag tog ut min p-stav igår! Är också nyfiken på hur lång tid det tagit för folk att bli gravida
Re: När gravid efter p-stav?Jag tog ut min p-stav och blev gravid med en gång. Resulterade dock i mf, men det ska enligt läkarna inte ha haft något med p-staven att göra.
5 inlägg • Sida 1 av 1
|

[/url]