-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
När ska man börja med extra järn?
16 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
Re: När ska man börja med extra järn?
Hej! Vad konstigt att du inte hört någonting från dem om resultatet, dvs hur du ligger till med järnet mm... Men att de inte hört av sig kan man ju också ta som ett tecken på att allt är som det ska (tycker ändå att de borde hört av sig). Jag skulle vilja veta hur ditt järnvärde är innan jag kan säga om jag tycker att du ska börja med Niferex eller inte.. Med vitamaxen får du iallafall i dig lite extra järn. Tycker du om blodpudding är det också kanon-järnrik mat...men det är det ju inte alla som gillar
Re: När ska man börja med extra järn?Jag har ätit aprikoser, blutsaft tar jag nu...
Åk med värdet om hon ringer och fortfarande inte tycker jag ska äta extra järn. Tack /Angela
Re: När ska man börja med extra järn?Jag fick börja med en gng... först en tablett varannan dag.. men nu i ngn månad har jag fått äta 2 st per dag...
Re: När ska man börja med extra järn?jag började med dureron? tror dom heter så.. rasa som attan i värde.. från 143 till 119.. ingen kris men vart skit trött o sov mäst hela dagarna.. efter ja började med dessa tabb så tog de väl 3dagar.. så var ja piggare igen.. tycker du ska om de påverkar dig o ditt mående att du är tröttare osv.. prata igen med din bm o säga du känner din kropp behöver de..
Re: När ska man börja med extra järn?Godmorgon på er!
Har druckit blutsaft och nu är mitt värde uppe på 124 igen. Så nu tycker hon absolut inte jag ska börja med niferex. Tack för all support! Kram & Trevlig helg Pst däremot så var jag öppen 3-4 cm och livmodertappen är mjuk hon tror det kommer gå snabbt. Speciellt vid en vatten avgång. Det enda som saknas enligt henne är värkar. Så hoppas han kommer nu snart
Re: När ska man börja med extra järn?
Hej! Men åh vad spännande att det är så nära för dig nu! Och vad skönt att ditt järnvärde gått upp igen. Lycka, lycka till nu!!!
16 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
|