-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Någon mer än jag som verkar vilja så mycket att det inte går
4 inlägg • Sida 1 av 1
Någon mer än jag som verkar vilja så mycket att det inte gårJag har varit skengravid en gång och är rädd för att jag ska vara det igen. Vill så gärna ha en bebis och min sambo också. Har hört att om man vill för mycket så sätter kroppen upp en "spärr" mot att bli med barn och så går de inte. Är det någon annan som känner så?
Hoppas verkligen att jag är gravid den här månaden, får se den 11 april när jag har bim / Hannah
Re: Någon mer än jag som verkar vilja så mycket att det inte gårMan kan inte stressa sig infertil som så många här inne vill hävda! Det är inte så att det kommer att ske så fort du tänker på något annat! Det kommer att ske när allt klaffar!
Re: Någon mer än jag som verkar vilja så mycket att det inte gårhär är en länk till en bra film om hur många saker som egentligen måste klaffa! (det är en timmes film ungefär, så flera delar att se)
http://www.youtube.com/watch?v=gAnMymnJiLM
Re: Någon mer än jag som verkar vilja så mycket att det inte gårOkej, ska kolla den. Jag vet annars allt som måste klaffa.. känns bara dumt när man vill de så mycket och de går för vissa som inte ens vill ha barn...
4 inlägg • Sida 1 av 1
|