-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Någon mer med 2 små som börjar bli sugen på en 3a?
40 inlägg • Sida 4 av 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Någon mer med 2 små som börjar bli sugen på en 3a?hur har det gått för er härinne? är det flera som väntar en 3a nu?
vi är också sugna nu och står i valet eller kvalet nästan.. är mest jag som är nojig.. men man får ju något så mycket oerhört större i gengäld! <3 vi har 2 fina pojkar och ska försöka "baka en tjej" , återstår att se hur det går Efter 5mf mellan jan-juli 08 blev vi äntligen gravida och den
2009-04-23 kl 03.19 kom han Äntligen ut.. våran älskling! 2010-04-13 kl 01.05 kom vår andra älskling Äntligen ut!!! Inte en dag för sent (bf var 2/5 enligt UL, 6/5 enligt mig).. <3 <3 BF: 2013-01-13 - vi väntar en till liten älskling! <3 <3
Re: Någon mer med 2 små som börjar bli sugen på en 3a?Kul att hitta denna tråden! Är själv inne på att skaffa en trea nu.. Vad fick er att bestämma er? Ta steget mot 3 liksom?
Jag är jättenojjig över att gå upp i vikt igen då jag nu nått en vikt jag inte vägt sen jag gick på gymnasiet.. Jag VET ju att jag KAN gå ner i vikt igen..men denna gången, efter tvåan, var det tuuungt..
Re: Någon mer med 2 små som börjar bli sugen på en 3a?vi är precis inne på andra försöket, de tog sig förra månaden men sket sig.. men de va ju så tidigt så känns inte så jätte tungt utan nu har ja slutat blöda så de e bara på igen. Hoppas inte äl strular nu bara..
Lilla malin va kul jag har också gjort en vikt resa förra året! startade på 85 kg i mars och nu ligger jag på 59 och är såå nöjd
Re: Någon mer med 2 små som börjar bli sugen på en 3a?Hej!
Vi väntar oxå vårt tredje barn, ber. i Juli. Känns jättebra, MEN, får oxå höra av andra,.... MEN, en till! Är ni verkligen säkra?? Som om de har med det att göra!! Jag tycker att man ska göra precis som man själv känner.. så länge mamman och pappan är överens så är väl allt toppen! Hoppas det lyckas för er alla som önskar er en trea =)
Re: Någon mer med 2 små som börjar bli sugen på en 3a?Här är en till som är sugen på en liten trea. Jag och maken är överens om att vi vill ha en till, kanske till och med två. Men vi kommer nog att vänta lite till innan vi börjar försöka. Det blir nog inte förrän 2013... Känns som en evighet dit.
Lycka till ni andra som väntar nummer tre! Pojke juli - 2008
Flicka jan - 2010
Re: Någon mer med 2 små som börjar bli sugen på en 3a?Då va äl passerad igen så så nu är det bara och vänta vänta vänta.... Hur går de för er andra?
Re: Någon mer med 2 små som börjar bli sugen på en 3a?Min gubbe har börjat tveka på en trea nu.. Men det beror nog mest på att våran minsting är i sin värsta trotsperiod hittils och är jämt sur och får värsta utbrotten! Och våran äldsta är också jämt sur och grinig men henne kan vi i alla fall hantera.. MEN han fortsätter att "komma" i mig så han vill nog innerst inne
Re: Någon mer med 2 små som börjar bli sugen på en 3a?Supersugen på en 3:a
Verkar som att mina barn är lite äldre än er andras , 8 (2004) och 11 år(2000). Jag var bara 19 år när jag fick min första o är 30 nu Har inte bytt gubbe
Re: Någon mer med 2 små som börjar bli sugen på en 3a?hejsan vi har börjat försöka på en tredje, har en tjej på 7 o en pojk på snart 4 år, men fick tidigt missfall i januari, vi har börjat försöka igen så nu hoppas jag på att plussa i slutet av feb.
Re: Någon mer med 2 små som börjar bli sugen på en 3a?Längesen jag skrev här nu. Är i mitten av v.13 nu och hoppas att allt kommer gå vägen. Vi försökte med att öka oddsen för flicka, spännande väntan nu
40 inlägg • Sida 4 av 4 • 1, 2, 3, 4
|