-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Någon mer med 2 små som börjar bli sugen på en 3a?
40 inlägg • Sida 1 av 4 • 1, 2, 3, 4
Någon mer med 2 små som börjar bli sugen på en 3a?Tänkte kolla om det är någon mer som går i funderingar på ett tredje barn? Vi har två den äldsta är 2 år precis och minsta är 9 mån och jag börjar bli sugen på en till nu
Re: Någon mer med 2 små som börjar bli sugen på en 3a?hejsan, vi har precis börjat försöka på vårat 3e!! ja har en pojk som e 6 å en liten tjej som e 3 så d börjar bli dax för en till känner både ja å min sambo
Re: Någon mer med 2 små som börjar bli sugen på en 3a?Ja! Vi leker med tanken på en trea
Men jag kan inte komma till ro med att vi skulle vara klara, nu kan vi ju det här, det kan bara bli enklare om ni förstår vad jag menar
Re: Någon mer med 2 små som börjar bli sugen på en 3a?Vi har precis börjat försöka få en 3:a
Re: Någon mer med 2 små som börjar bli sugen på en 3a?Vad härligt att det finns fler som vill ha fler barn än 2
Själv väntar jag mitt fjärde och det är toppen! MEN - oavsett hur många barn ni önskar framöver: var beredda på att omgivningen kanske börjar lägga sig i det hela.. på sistone har jag varit med om 3 tillfällen då andra för mig helt okända personer antingen himlat med ögonen, gapskrattat, hånlett och viskat, pekat och i största allmänhet uttryckt (illa dolt) vad de anser om det hela... INTE KUL.. http://minbebis.com/blogg/mullemamman
Mamma till: Plutten född juni 2007 LillaTjejen född november 2008 Lillprinsen född mars 2010 Minstingen född november 2011 MF juni 2009 i v7, därefter direkt gravid med Lillprinsen
Re: Någon mer med 2 små som börjar bli sugen på en 3a?va roligt att d e flera som har flera barn!! ska bli spännande att få en till så småningom faktiskt även om man redan har två...å va ja läängtar har bara blivit mera sugen sen vi bestämde att vi skulle ha en till!! ja e redo!!
Mullemamman; ja har fått lite kommentarer av min mamma å ja tror flera tycker d e konstigt att ja ska skaffa fler barn, men min sambo å ja har båda fasta jobb å vi klarar oss utmärkt så ja fattar inte varför folk ska bry sej!!
Re: Någon mer med 2 små som börjar bli sugen på en 3a?Mulle de upplevde jag redan på min yngsta sons dop jag blev så ledsen. Många som sa skaffa inte nån mer nu två räcker. Eller de finns inga garantier att nästa blir en tjej så va ni nöjda med två osv osv. Kan inte folk bara sköta sig själv. Tycker vi tar han om barnen "exemplariskt" och tar aldrig hjälp av nån ändå kan inte folk bara va tysta. Men men ja vill ha fler iaf o tänker inte bry mig va de snackas. Jag vill ha 3 nu sen blir de nog en 4a om några år jag är ju bara 23 så vi hinner
Re: Någon mer med 2 små som börjar bli sugen på en 3a?bli så arg att folk jämt ska bry sej så mkt om vad andra gör...speciellt när d gäller barn, vill man skaffa barn ska man väl kunna göra d utan att få massa kommentarer hit å dit.. suck,..
Re: Någon mer med 2 små som börjar bli sugen på en 3a?Jag känner mest att jag kommer vara tyst tills det finns någon liten där
Re: Någon mer med 2 små som börjar bli sugen på en 3a?Vi väntar nu vårt tredje (är i vecka 17+6 nu), och faktiskt lustigt ibland vad man får höra. Nu när jag tänker på det är det såna mest som har två barn själv. Vår äldsta dotters gudmor hade en mindre trevlig kommentar när vi berätta vi ska få en till: Oj stackars er!
Vadå stackars er? vi har alltid vetat att vi vill ha åtmintone fler än 2 barn. En fjärde är inte heller omöjligt, oberoende om alla blir tjejer eller inte Hoppas de lyckas för er alla som ska försöka på en trea
40 inlägg • Sida 1 av 4 • 1, 2, 3, 4
|