-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Någon mer som krampat under förlossning?
4 inlägg • Sida 1 av 1
Någon mer som krampat under förlossning?Hej
Är det någon mer som krampat under förlossningen? De vet inte varför jag gjorde det, men troligtvis pga en smygande havandeskapsförgiftning. Hon hann precis komma ut, sen krampade jag (minns ingenting från det). Tog några dagar innan proverna var på normalnivåer igen. Det verkar inte vara så vanligt att krampa, men tänkte höra om någon annan varit med om något liknande? 2 st MF, 1 st MA.
Jag har en balanserad translokation (genetiskt fel) mellan kromosomerna 4q;17q. Liten mirakeltjej född 2011-12-25.
Re: Någon mer som krampat under förlossning?Jag krampade mellan krystvärkarna, mitt berodde på lågt blodsocker!
Re: Någon mer som krampat under förlossning?Usch vad obehagligt det låter! Skönt att det gick bra för er båda ändå! Hoppas man slipper det om det blir fler förlossningar....
Re: Någon mer som krampat under förlossning?Hej hej.
Jag krampade mitt upp i krystvärkarna. Hade havandeskapsförgiftning så jag blev igång satt. Hannah hade inte hunnit ut så dom fick klippa mej och ta sugklocka för att få ut henne. var tydligen ganska illa och vi kunde mist livet båda två. Min lever sluta också att fungera efteråt så jag fick ligga på iva eftersom dom var rädda att jag skulle förblöda. Så hannah och hennes pappa fick ligga på bb medans jag låg på iva. Jaa det var verkligen inte roligt. Men i skövde sa dom att dom hade två fall varje år. Så så vanligt kan det ju inte va att krampa? Men när man säger att man fick kramp missförstår många och tror att man fått kramp i något ben eller arm. Många har missförstått mej Skönt att det gick bra för er
4 inlägg • Sida 1 av 1
|