-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Någon mer som skall börja med pergotime i sep?Re: Någon mer som skall börja med pergotime i sep?Här är det super lugnt
Jag är iaf inställd på att gå över. Jag mår ju så pass bra att jag inte riktigt hunnit "tröttna" på att vara gravid Hur mår alla här inne??
Re: Någon mer som skall börja med pergotime i sep?Okej
Jo det är bra här. Jaa, första julen...... Ska bli väldans mysigt
Re: Någon mer som skall börja med pergotime i sep?tänker på dig Mickan! Har du kanske blivit mamma än??!!
Re: Någon mer som skall börja med pergotime i sep?Tjuvkikade lite i Novembermammornas tråd och såg att din dotter var här nu Mickan, så GRATTIS till er
Hur mår ni andra gravida? Och Oxy såklart
Re: Någon mer som skall börja med pergotime i sep?Så dålig jag är. Har glömt att uppdatera. Men vår lilla tjej är här:) den 26/11 00.20 kom hon. 3595 grAm och 51 lång
När vi väl åkte till bb så var jag 9 cm öppen. Jag hann inte ta ngn ryggmärgsbedövning och lustgasen ville jag inte ha. Men det gick ju bra iaf Hon är underbar och världens finaste. Men hon älskar sin mammas tuttar lite för mkt så jag har inte så mkt tid till ngt alls. Emilia heter hon vårat lilla mirakel! Hur mår ni andra? Jag har inte börjat tänka på syskon ännu
Re: Någon mer som skall börja med pergotime i sep?Grattis till din flicka
Hej Hej! Här mår vi bara bra, bebisen växer och det känns på sparkarna. H*n är uppe mot revbenen nu känns det och det är aningen obehaglingt börjar det bli att sitta. Haha men det lär ju inte bli bättre
Re: Någon mer som skall börja med pergotime i sep?Hej alla mina små hjärtan!
Vilka tittar inom här? kanske supersällan men ändå? ngn som kikar emellanåt ifall de kommit ngt nytt?
Re: Någon mer som skall börja med pergotime i sep?Jag brukar kika in!
Allt bra med dig Oxy? Andrea, inte långt kvar nu ser jag!! Om du inte redan fått? Ni andra också? Hur mår ni?
|