-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Någon mer ung som har BF i september.
31 inlägg • Sida 1 av 4 • 1, 2, 3, 4
Någon mer ung som har BF i september.Hej
Jag heter Jenny och blir snart 21år i februari, väntar nu mit andra barn och är i vecka 6+1, har en son på 2år, så ska bli skoj att han nu kommer få ett litet syskon, dock är det inte samma far. Hade nu varit trevligt att prata och dela åsikter och allt möjligt under graviditeten med andra unga mammor som bor i skåne, kanske nära kristinstad området Två Pojkar födda -2009.01.03 och 2011.09.16, och en liten trea i magen
[/url]Make a pregnancy ticker![]() ![]() ![]()
Re: Någon mer ung som har BF i september.Hej!
Jag heter Matilda, är snart 20 år och har bf i september. Är också i vecka sex Detta är mitt första barn så allt känns väääldigt spännande men också konstigt och svårt att föreställa sig. Vill jättegärna prata och dela åsikter. Bor dock inte i Skåne, men det kanske får gå bra ändå
Re: Någon mer ung som har BF i september.Hejsan matilda,
oh vad skoj det gör inget att du inte bor i skåne, alltså skoj att prata ändå Grattis förresten till graviditeten Två Pojkar födda -2009.01.03 och 2011.09.16, och en liten trea i magen
Re: Någon mer ung som har BF i september.hejhej, Emelie heter jag, är 18, fyller 19 i mars, och väntar också mitt andra barn
Mammas lilla ängel, 081225 kl 18.03 - Natalie <3
Re: Någon mer ung som har BF i september.hejsan emelie
Två Pojkar födda -2009.01.03 och 2011.09.16, och en liten trea i magen
Re: Någon mer ung som har BF i september.2 september
Re: Någon mer ung som har BF i september.Ja det känns jättespännande och samtidigt lite nervöst, men förhoppningsvis går allt bra
Aha okej.. Hoppashoppas din graviditet blir bättre denna gång då =) Ja men eller hur, alltid kul att prata var man än bor Ja men grattis själv!
Re: Någon mer ung som har BF i september.Hej
jag heter Jessica och är 24 har bf i sept med min andra har en dotter på 4 ½ år och precis som du har barnen olika biologiska pappor även om dennas pappa är som pappa även till den stora.. vi bor i västerås så vi bor inte heller så nära skåne.
Re: Någon mer ung som har BF i september.Matilda
jo men det tro jag den gör, jag har iaf en underbar pojkvän, och lycklig är jag, så det kommer gå bra, bara graviditeten oxå går bra, så man inte mister sin lilla bebis.. ja det är skoj, ja det kan man väl säga att den var.. sj då? Två Pojkar födda -2009.01.03 och 2011.09.16, och en liten trea i magen
Re: Någon mer ung som har BF i september.efter en akutresa till gynakuten pga troligtvis missfall, blev jag framflyttad från v. 8+2 till 10+5!!! och fick medicin då blödning och smärta var orsakat av.. inflamation i mina små njurar
31 inlägg • Sida 1 av 4 • 1, 2, 3, 4
|

[/url]