-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Någon som fått veta kön på UL?
27 inlägg • Sida 1 av 3 • 1, 2, 3
Någon som fått veta kön på UL?Hej!
Har tre troll pojke, flicka, pojke.. Ska på ul snart. Så började fundera på det här med kön. Någon här som fått veta könet på ultraljudet? Någon som frågat och sen fått veta? Kramis Nyfiken en...men vet inte om jag skulle vilja veta egentligen...En överaskning vad det blir...Men nyfiken som jag är vet jag inte om jag kunnat motstå att få veta
här i värmland får man veta om man vill så ja kommer inte kunna hållamej nu i juni när ja ska dit...har två flickor får se va det blir
jag blev spådd av min morbrors fru när jag var i vecka fem, hon spår i pendel om hur många barn och vilka kön dom har. Det blev pojke, flicka, flicka. Så 3 barn allt som allt.
Men jag är ganska övertygad om att det är en flicka i min mage
Men den här gången har jag ingen aning om vad det är konstigt nog...Men det kan nog vara två... *S* Har iallafall mått dubbelt så illa den här gången. Spelar ingen roll bara det blir friskt och allt går bra. Nyfiken är jag iallafall hihi Som en paket som man har inom sig liksom
Snuttis kommer du fråga?????
Så spännande ska du berätta till alla sen- oss vad det blir?? Å synd att du inte ska dit före mig då hade jag fått pepp att kanske våga göra det. Men ska nog fråga iallafall, men sambon vill inte det...hmm hmm Kramis
ja verkligen, huvudsaken är ju att det går bra och att barent är friskt!
Jag tror att det kan vafra 2 här med, för jag är bara i vecka 11, men det syns så himla mkt på mig redan.. dom som vet säger att det är ovanligt att det syns så mkt när det gått så kort tid... men vad vet jag?
För mig syns det nästan ingenting... Känner lite hårdnad där nere men syns knappt nåt. Gått ner i vikt pga illamåendet
illamåendet är inte kul, jag har nog inte gått ner något även att jag mått så illa som jag har gjort.. men jag har inte heller gått upp ngt..
27 inlägg • Sida 1 av 3 • 1, 2, 3
|