-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Någon som fött på KAROLINSKA??
8 inlägg • Sida 1 av 1
Någon som fött på KAROLINSKA??Hej jag har beräknad födelse 16/7 och är planerad att föda på Karolinska.
Det jag undrar är om det är någon av er som fött där som inte fått ha kvar sin partner på BB? Detta är något som oroar mig mycket, jag tror inte att jag skulle klara mig utan honom. De säger att de flesta rum är familjerum, men tänk om alla är fulla och man får ett enkelrum. Hur vanligt är detta? Någon som blivit tvungen att sova själv med bebisen, vad gör man då? Tacksam för svar!
Re: Någon som fött på KAROLINSKA??Min barnmorska berättade att sen vårdval sthlm infördes har danderyd blivit överlägset populärast tack vare patienthotellet där parnern kan stanna. Detta har dock fått andra sjukhus att bygga om för att också öka i popularitet så det ska nog inte vara några problem tror jag.
Även på danderyd finns rum där flera mammor delar, åtminstone när jag fick min son, så helt säker kan man väl kanske aldrig vara.
Re: Någon som fött på KAROLINSKA??man får väl ta med sej en madrass till pappsen?
Re: Någon som fött på KAROLINSKA??Ja kan man ta med madrass och lägga ut vore det ju bra. Men får man det?
Re: Någon som fött på KAROLINSKA??Jag födde båda mina barn på karolinska i huddinge,första förlossningen slutade med snitt och vi vart kavr på bb i 4 dagar,pappan var kvar med mig hela tiden,vi hade dock inget familjerum utan ett vanligt,inför sista dagen var det snack om att han kanske inte skule få plats den natten men det ordnade sig,andra gången födde jag vaginalt och var kvar en natt,den gången stannade jag själv eftersom pappa åkte hem till storebror...
Tycker personalen på både förlossningen och bb var helt fantastiska,kan varmt rekommendera det sjukhuset
Re: Någon som fött på KAROLINSKA??Jag födde min son på KS i Solna nu i januari och rekomenderar absolut det sjukhuset! Underbara bm och sköterskor och mysigt BB. Papsen fick stanna kvar 2 nätter han me
Re: Någon som fött på KAROLINSKA??Linda! Det känns bra att höra av du är nöjd!
Jag föder på Karolinska i Solna i sommar, och SKA helt enkelt ha mannen med mig de nätter jag stannar!
Re: Någon som fött på KAROLINSKA??Hej
Jag ska också föda på KS, 14/7 är BF... Har precis gått i samma tankar om maken kan stanna. Skönt att läsa att det verkar funka Bra att ni rekommenderar sjukhuset. Jag valde mellan SÖS och KS-Solna, men man vet ju inte när det väl är dags om det finns plats.
8 inlägg • Sida 1 av 1
|