-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Någon som handlat på 18månader.se?
9 inlägg • Sida 1 av 1
Någon som handlat på 18månader.se?Hej, hej!
Är gravid med första barnet och på jakt efter lite fräcka bebiskläder, gärna märken som inte är så jättevanliga i Sverige? Är det någon som har några bra tips på webbutiker så tar jag jättegärna emot dem! Jag surfade in på 18månader.se för några dagar sedan och blev tokförälskad i (alldeles för) många av de små gulliga kläderna där... har dock inte handlat därifrån förr och var nyfiken på om det kanske fanns någon här som hade erfarenhet från dem? Puss & kram /Åsa
Re: Någon som handlat på 18månader.se?jag handlade där i februari och var supernöjd med kläderna jag fick. jag köpte en del engelska bodies som alla var märkta "oanvänd" och de var sprillans nya. jag köpte även en liten klänning från baby GAP som inte såg ut att ha varit använd mer än en eller två gånger jättebilligt. portokostnaden var ganska låg om jag kommer ihåg rätt (runt 20 kr) och jag fick paketet dagen efter(!) jag betalade in pengarna (via min internetbank)... jag kommer definitivt handla mer snart igen.
Re: Någon som handlat på 18månader.se?Hej Petra (och alla andra MB användare)!
Tack för svaret! Jag blev lite nyfiken så jag la faktiskt in en beställning själv kort efter att jag skrev inlägget... och om någon annan är intresserad så var det ungefär som Petra redan beskrivit... jag köpte för ungefär 200 kr och fick supergulliga kläder som inte alls såg speciellt använda ut, och en, precis som Petra skrev var "oanvänd" och såg helt ny ut. Det dröjde dock en extra dag innan jag fick mitt paket men då fick jag ett mejl där de skrev att de inte hann posta i tid och som kompensation för att det skulle ta en dag längre skickade de med en extra body kostnadsfritt... det var fint tycker jag. Synd att de inte har kortbetalning men att betala via Internetbank funkade förstås också även fast det tog lite längre tid. /Åsa
Re: Någon som handlat på 18månader.se?Visste inte om sidan förrän jag läste om den nu. Gjorde en beställning direkt!
Re: Någon som handlat på 18månader.se?Tack för tipset för denna sida http://www.18månader.se
Har letat efter kläder som inte finns på alla och nu har jag hittat den!! Beställt redan två gånger och fått hem jättefina plagg och billigt med en porto på 19 kr. Jättebra med både begagnat och oanvänt på samma ställe.
Re: Någon som handlat på 18månader.se?Va kul att ni så många och nyblivna medlemmar redan känner till 18 månader. Jag måste dock säga att jag blev lite besviken, det kan vara en arbetsskada.
Det framgår inte att det är secondhand butik utan det såg jag när jag läste hela denna tråd. Samt så finns det ingen annan beskrivning av företaget bakom. Kul att ni är nöjda! Själv är jag kräsen och tycker att webbutiker måste vara tydliga med sin idé och att man kan få ett förtroende för ägarna genom att läsa vad de heter åtminstone.
Re: Någon som handlat på 18månader.se?hehe... nu har jag handlat ytterligare en gång och fått hem lite nya grejer. josefina fullkomligt älskar sina nya sommarklänningar från GAP och Ralph Lauren... nu hoppas jag bara att sajten kan förbli lite hemlig så att inte alla gulliga kläder tar slut!
Re: Någon som handlat på 18månader.se?jag har helt och hållet glömt skriva en uppdatering. Gjorde som sagt en beställning så fort jag fick nys om sidan! Beställde världens sötaste fotbolls-outfit (sambons större intresse) och ett par tofflor. Betalade samma dag som jag gjorder beställningen och fick hem grejerna i brevlådan två dagar senare.
Fick mail om vad som händer i deras ände hela tiden! kommer definitivt handla där fler gånger =)
Re: Någon som handlat på 18månader.se?Hej!
Om någon är intresserad av lite annorlunda och oftast mycket få antal av samma, så har jag handlat på http://www.kalunjidesign.com/ och blivit MYCKET nöjd!! När jag en gång köpte en body som råkade vara lite för liten sydde hon en annan i stretchigare material och lite större storlek. MYCKET nöjd och är därför återkommande kund hos henne!
9 inlägg • Sida 1 av 1
|