Teresa Hellgren

Hej Soha! Koffein finns det i choklad, men främst i mörk choklad....

Kostrådgivare

någon som har provat mirakeldrycken o tycker att den funkat?

Förlossnings ämnen - Smärtlindring, oro, ställning, partners roll och annat som rör förlossningen.

Re: någon som har provat mirakeldrycken o tycker att den funkat?

Inläggav mitkey 21 mar 2010, 12:12

lille07: Det finns oxå på hälsobutiker så klart! Fråga bara efter rätt produkt så du inte får en blandning av andra saker oxå. Re-fresh är t ex ett bra märke! Fråga efter det! Jag mår jätte dåligt o det var därför jag beställde det via nätet för jag orkade inte gå ut o köpa det :wink:
Bild
Bild
Användarvisningsbild
mitkey
Alltid online

BF: 100502
Status: Lycklig mamma :)

Inläggav Jennie87 21 mar 2010, 22:33

ja köpte hallonblads te i hälsokosten 100g för tror de va 59.- (eller va de 69.-)
o då va de en genomskinlig påse med torkade hallonblad, inget mix bara blad!! så äkta vara ska de va.
när ja ska dricka de så tar ja o lägger bladen i vatten i en gryta kokar o silar (har ingen hylsa för löste) men tycker de funkar fin fint, har även ner lite kanel o honung så blir de sött o gott :P

(men förövrigt så ser ja fortfarande inga resultat av te eller något annat, i går va ja även ute o gick o i dag med, samt att ja städat o dammsugit o hållt igång hela dagen i dag med..
samt att ja ätit färsk ananas. (för mig ja läste att de även kunde få igång värkar..)

men ja fortsätter ihärdigt ;)
Jennie87
Stammis

Inläggav mitkey 31 mar 2010, 09:37

Jennie87: har bebben tittat ut än?? :)
Bild
Bild
Användarvisningsbild
mitkey
Alltid online

BF: 100502
Status: Lycklig mamma :)

Inläggav Jennie87 31 mar 2010, 17:40

ingen bäbis här inte :/
mirakeldrycken har ja inte testat något mer, då ja tyckte den va för hemsk för att göra om, dock så har ja druckit hallonbladstet ca 2ggr/dag men inget händer.. färdknäppen funkar värdelöst den med..
nu blir de normalt leven i dag o i morgon för ja vill inte ha en 1 april bäbis, sen kör vi på me trixen igen ;)
Jennie87
Stammis

Inläggav sandiee79 01 apr 2010, 16:47

Hej.. Jag är ny här på forumet :)
Jag är gravid i vecka 37, och är lagom mör på detta nu!!
jag skulle själv vilja prova Ricin olja, men jag vet inte om jag vågar...
Vad kan hända igentligen? Kan det vara farligt??
Är det ngn här på forumet som vet ngt om det?
Tacksam för svar=)
sandiee79
Stammis

BF: 100422

Inläggav Jennie87 01 apr 2010, 17:10

man kan börja spy våldsamt o få kraftig diarré, de är va ja har hört..
Jennie87
Stammis

Inläggav Triquetra 01 apr 2010, 21:11

Fick den där dryckesreceptet av en kompis (ska dock inte dricka det än. Tycker det är LITE tidigt fortf ;)), och insåg att det var ju samma dryck som min mamma blandade till mig när jag o syrran va förkylda "förr i tiden". HAha! Hon kallar den "häxbrygden". Så är ni förkylda så drick sånt oxå (varmt) ;) Kanske inte när ni är gravida, men sen. Det hjälper mot allt. Ska lätt prova det några dagar innan bf, ifall vår flicka inte fått för sig att komma ut innan ;)
Obs! Det smakar *urk* och man kan inte äta ingefära nånsin igen. (kan inte äta ingefära pga mina "sjukdoms-minnen" från när jag va liten. Haha)
Triquetra
Stammis

Inläggav nowa 13 maj 2010, 17:13

Hej jag är i vecka 41+5 i dag och jag har provat allt nu men inget har hänt. Jag vill få ut mitt lilla knyte.. Så jag kanske borde prova ingefära drycken och se om det sätter i gång allt för jag vill inte bli igång satt en gång till jag blev det för 3 år sen och det var de värsta jag har vart med om....
nowa
Nykomling

Inläggav Jennie87 13 jun 2010, 17:30

värken te lr mirakeldrycken funkade för mig gick över 11 dagar me min lille skrutt!!

mirakeldrycken är så INTE värt de!
Jennie87
Stammis

Föregående

< Återgå till Förlossningen

Insändare: info@minbebis.com - stina@minbebis.com     Press   Priser och info

Redaktion & Marknad 08 - 778 00 70 / 0761 - 625 584      Annonsering 08 - 20 79 58

Mail: info@minbebis.com     Adress: minbebis MSR Media Group, Gröndalsvägen 34, 117 66 Stockholm