-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
någon som känner igen sej?
3 inlägg • Sida 1 av 1
någon som känner igen sej?Jag är i vecka 37 och har ganska många problem nu eller vad man ska kalla det. Har haft sån smärta som känns som mensvärk nu i någon vecka och det har hållit i sej hela tiden. Ibland gör det inte så ont men ibland gör det väldigt ont. Har också nu dom senaste dagarna känt mycket mycket mer sammandragningar än tidigare och ibland gör det ont i hela magen samtidigt när dom kommer. Känner av värk i ryggen också..
Har varit inne på förlossningen några gånger och sist vi va inne va jag öppen för ett finger och tappen va medelmjuk och ca 25mm lång. Nu går jag kanske hemma och öppnar mej mer och mer utan att veta det, känns tjatigt att ringa och komma in till förlossningen igen. Men detta är kanske på gång för förlossningen, kan ju alltid hoppas att den startar inom någon vecka iaf. Det har ju hållit på så några dagar nu men känner av det mer nu på sistone. Är det någon som haft eller har det liknande?
Re: någon som känner igen sej?Tror inte att det är helt ovanligt, nej. Alla har det så olika under öppningsskedet. Så det är väl "bara" att stå ut och hoppas att det kommer igång på riktigt snart. Se till att vila så ofta du kan!
Lycka till!
Re: någon som känner igen sej?Hej har det kommit igång för dig nu??
Jag är nu i v 36 och började få förvärkar för ca 3 veckor sedan..igårkväll kände ja av exakt de som du beskrev, ont i hela magen, illamående också blir jag när ja får värkar. Men ja har inte haft det som regelbundet än..men när började dina värkar?? När åkte du in för att kolla?? lite nyfiken ifall de skulle bli likadant för mig.. mvh emleie
3 inlägg • Sida 1 av 1
|