-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Någon som skall börja sin resa mot syskon nu?
25 inlägg • Sida 1 av 3 • 1, 2, 3
Någon som skall börja sin resa mot syskon nu?Hej hej tänkte om det är nån mer som ska baka syskon nu som vill följas? Sista mensdagen för mig idag sen kör vi
Re: Någon som skall börja sin resa mot syskon nu?Ja, vi har precis börjat försöka. Det finns en annan tråd "Ska vi följa varandra till plusset" där vi är ett gäng som försöker för fullt.
Jag är dunderförkyld, men hoppas att det kanske kan lyckas ändå. Man ar ju mindre lust, men vi försöker ändå så får vi se. ÄL är ungefär nu, men jag vet inte exakt.
Re: Någon som skall börja sin resa mot syskon nu?Ja jag är nu gravid med första syskonet
Re: Någon som skall börja sin resa mot syskon nu?Här har ni en till som arbetar på ett syskon till våran dotter, dock inte blivit något plus ännu men hoppas på ett snart =)
Re: Någon som skall börja sin resa mot syskon nu?okej va roligt med fler syskon
babydoll ammar du fortfarande?, om du nu gjort de då.. ser att er tjej bara är 6 mån
Re: Någon som skall börja sin resa mot syskon nu?Hellokitty: nej min amning kom aldrig igång med lillan p.g.a flera anledningar, kommer kanske inte kunna amma nästa barn heller men jag hoppas verkligen på att det går.
Det är konstigt vad man längtar efter att bli gravid igen då i mitt fall jag mådde illa och spydde till vecka 30 och var inne på sjukhuset några vändor på grund av jag vissa dagar inte fick i mig nånting..
Re: Någon som skall börja sin resa mot syskon nu?okej okej vart e du i cykeln? beräknad äl här är runt 26!
´jag har mått super bra båda gångarna
Re: Någon som skall börja sin resa mot syskon nu?min är oregelbunden, hade en menscykel på över 50 dagar sist. är på dag 44 idag tro jag.
ja en tös har jag
Re: Någon som skall börja sin resa mot syskon nu?hehe du ser då stämmde de iaf.. satsar på o må pyto nästa greviditet då
Jobbigt med oregelbunden, svårt o veta när du kan testa men kör du med äl test eller?
25 inlägg • Sida 1 av 3 • 1, 2, 3
|