-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Någon ung gravid/mamma?Re: Någon ung gravid/mamma?Hej! Tänkte hoppa in här jag med
http://www.minbebis.com/blogg/ungmamaz [list=][list=][/list][/list] 17årig mamma i Stockholm! Son född 31juli 2011
Re: Någon ung gravid/mamma?Jobbig natt åkte in med konstiga smärtor i magen.. men de var ingen fara, misstänkte blindtarmen men ikke... Och då passade de på att kolla bebisen och den har redan lagt sig med huvudet nedåt!
Re: Någon ung gravid/mamma?Det är bara bra med mig. Sitter och mår lite illa, men annars är det helt okej med mig. Hur mår du själv?
MvH Sandra
Re: Någon ung gravid/mamma?Poppe: Vilken tur att allt såg bra ut med dig och bebbe!
Ligger och har ångest över att jag ska till tandläkaren imorgon och jag har precis gått igenom en förlossning! Jaja knäpp som man är.. ![]() ![]()
Re: Någon ung gravid/mamma?Halloj. 22år blir 23 i år.. Känner mig inte såvidare ung. haha ! Väntar 3 barnet som kommer i juni !
Re: Någon ung gravid/mamma?xMariax ja tacka gudarna för att de var bra och de e kul att veta hur knytet ligger =) tror också faktist att jag kommer sakna magen sen även om Jag vill att bebisen ska ut haha...
Jag mår för övrigt bra men lite krasssslig* Imorgon blir de glukosbelastning ,skulle egentligen göra den i tisdags men som sagt jag e inte på topp
Re: Någon ung gravid/mamma?
Välkommen hit!
Re: Någon ung gravid/mamma?GRattis till er alla !! MAn blir så glad när man läser allt, ni måste vara så lyckliga !!
Är det någon av er som bor i närheten av ale/göteborg ? skulle vara jättekul att ha någon att dela alla tankar med och prata av sig med
Re: Någon ung gravid/mamma?tvii glukosbelastningen var ingen höjdare BLÄÄ!!
allt var bra osv men fy fasiken för drickan och för hur man mådde
|