-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Någon ung gravid/mamma?Någon ung gravid/mamma?Själv är jag 17 vårar som nyss har fått reda på att jag går i väntans tider med ett litet pyre i magen. Men jag är precis lika osäker, rädd och glad som alla andra blivande mammor. Men jag tycker det skulle vara roligt att prata med andra unga gravida/mammor då jag inte känner så pass många i min närhet som är gravid eller är en ung mamma. Skriv gärna
MvH Sandra
Re: Någon ung gravid/mamma?Räknas man som ung vid 22 snart 23?
Re: Någon ung gravid/mamma?Lallis: Klart att du ränkas!
Re: Någon ung gravid/mamma?Va kul att de finns en aktiv grupp med unga mammor
Re: Någon ung gravid/mamma?Vad roligt att det var någon som skrev iaf! Skulle vara roligt att lära känna er iaf och utbyta våra tankar som vi kan skriv här och privat
MvH Sandra
Re: Någon ung gravid/mamma?Hur långt gångna är ni andra?
Jag var på hälsosamtal hos BM idag, det var spännande och jag längtar till den 19 januari för då har jag inskrivningssamtal Någon som ska göra nupp/kub-test?
Re: Någon ung gravid/mamma?Såg nu att ni andra har ju en "pregnancy ticker", missade det förut! Kanske också borde skaffa det då
Re: Någon ung gravid/mamma?Min ticker visar mig nog lite längre gången än jag är, har inte orkat ändra ännu. Men är 7+4 idag egentligen!
Jag ska göra KUB-test, går på Mamamia på söder. Det är privat så där får man det utan att behöva vara någon speciell ålder, som det kan vara på andra ställen. Jag bor i Stockholm, vart bor ni andra?
Re: Någon ung gravid/mamma?Själv är jag i vecka 8 (7+1) och jag bor i Karlskrona, Blekinge. Rätt liten stad, men extremt charmig
MvH Sandra
|