Madeleine Kil...

Det är vanligt med tryck nedåt och du anger orsaken själv. Det har...

Barnmorskan

Några omkring dalarna (Borlänge)

Vill du träffa andra medlemmar? Skapa träfftrådar!

Några omkring dalarna (Borlänge)

Inläggav mellina 29 sep 2011, 07:51

Skulle vara kul att få kontakt med andra mammor som kan träffa och snacka lite med=) Lite lång tråkigt att sitta hemma hela dagarna och jag känner inga med småbarn så vore roligt att få lite kontakt med andra mammaor.

Har en dotter som är 6 veckor=) sambon har sen tidigare en dotter som är 3 år som vi har varannan vecka.
BildBild
mellina
Alltid online

BF: 100811

Re: Några omkring dalarna (Borlänge)

Inläggav EmmaStina 29 sep 2011, 08:38

Hejsan!
Jag bor i Bäsna en liten bit utanför Blge, och har en son på 6 månader :) Förstår att det känns ensamt samma här. Nu sitter jag dessutom fast i Bäsna pga att våran ena bil gått sönder :? Det blir lite segt.
Jag är med i en mammagrupp på facebook som är för mammor i från Borlänge. Kan kolla med administratören ifall hon kan lägga till dig. Det blir en träffa ca en gång i veckan. Om du har facebook är du välkommen dit :)
BildBild
EmmaStina
Alltid online

Status: Mamma till en underbar son :)

Re: Några omkring dalarna (Borlänge)

Inläggav mellina 29 sep 2011, 18:06

Va roligt med en sådan grupp=D Blir gärna med i den om jag får=)

Drygt utan bilen:/ Själv bor jag i Skräddarbacken och tycker det är drygt att sambon måste ha bilen till jobbet. Måste vara ännu värre för dig då.
BildBild
mellina
Alltid online

BF: 100811

< Återgå till Medlemsträffar

Insändare: info@minbebis.com - stina@minbebis.com     Press   Priser och info

Redaktion & Marknad 08 - 778 00 70 / 0761 - 625 584      Annonsering 08 - 20 79 58

Mail: info@minbebis.com     Adress: minbebis MSR Media Group, Gröndalsvägen 34, 117 66 Stockholm