-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Napp
12 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
NappHej!
Min son är nu 3,5 månad. Och han är en liten nappsugare Men nu är problemet att vi har prövat lite olika nappar och den "bästa" hitills har vart MAMs napp 0-6 mån. Men nu känns det som den nappen är för liten för han tappar den hela tiden när han suger på den. Och då blir har frustrerad. Har prövat med napp som går upp lite i gomen då blir han skit sur och spottar ut den och skriker som bara den. Nu är frågan kan man använda napp för 6mån? för den är ju lite större. Men vågar inte riktigt ifall den är för stor? Finns det risk att han tar skada av den? finns ju säkert en nledning till att det står 6 mån?
Re: NappJag kan inte tänka mig att han skulle ta skada av den.
Min son ville ha rätt så stor napp, annars dög bara mitt lillfinger. Undrar om det inte är så att de skriver månadsanvisning för att hjälpa oss att hitta i nappdjungeln Prova du samma napp, fast den som är för lite äldre. Om inte annat kan den ju komma till användning senare Lycka till!!
Re: NappJo precis det va det jag tänkte med
Re: Nappläste nyss på en sida att dom napparna jag tänkt köpa är från 4mån-36 månader
Re: NappTOPPEN!!
Då är ju din gosse snarare alldeless RÄTT på det Det ÄR dags att byta.. Ja, liite före sin tid är han, men det är ju bara possitivt
Re: Napp´Hehe ja
12 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
|