-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
negativt gravvtest?
7 inlägg • Sida 1 av 1
negativt gravvtest?Hur långt gången ska man vara för att det ska visa negativt på gravvtest?
kan man ha lågt hcg så det inte visar på gravvtest efter v6? Någon som vet?
Re: negativt gravvtest?Vid vecka 6 borde det visa. skule tro att det är typ vid vecka 18 eller nått som det kan visa negativt.
Re: negativt gravvtest?det visade i v5-6 men sen så vart det svagare , men har ont i magen å illamående , kan jag vara i v 12 ändå?
Re: negativt gravvtest?det är ju rätt stor skillnad på v 5-6 och v12.. syns det nåt på magen.. har du skrivit in dig hos bm? villl inte skrämma dig men du kanske har fått missfall..... när tog du första gravtestet som visade positivt o var det en sån med veckoindikator?
![]() Dream as if you´ll live forever, Live as if you´ll die tomorrow. http://minbebis.com/blogg/lovestory/ kramisar
Re: negativt gravvtest?jag har gått upp 5kilo å det är som en kula under naveln
jag gjorde de men hon trodde jag fick mf .. gravtestet gjorde jag i v5-6 . nej det va 2 vanliga tester , har bara haft småblödningar under 2månader
Re: negativt gravvtest?kan det vara så att du blev gravid några veckor tidigare än du trott? Jag vill inte heller oroa dig. Jag hade inga blödningar alls vid mitt ma, men mitt foster dog v 9 och upptäcktes via ultraljud v 13. Då hade jag också kvar mina symtom, om än mildare. Min livmoder fortsatte dock växa med fostervatten, om än inte i normal takt.
Om jag var du skulle jag kontakta vården igen. Om du haft mindre blödningar i två månader och de säger att du fått missfall så kanske inte allt kommit ut?? Hoppas det går bra.
7 inlägg • Sida 1 av 1
|