-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
negativt, negativt, negativt! Är så jävla trött på detta nu.
25 inlägg • Sida 3 av 3 • 1, 2, 3
Re: negativt, negativt, negativt! Är så jävla trött på detta nu.Creamdiem, jag vet inte om du har missat det? JAG ÄR GRAVID!
Re: negativt, negativt, negativt! Är så jävla trött på detta nu.FLS men oj då det har jag missat
Förstår att du är lite orolig det är nog alla, men jag är säker på att det kommer gå bra Ta hand om dig. Kram! MF: 8/10 -10 (v.8+4)
Re: negativt, negativt, negativt! Är så jävla trött på detta nu.Aw, vad gullig du är! Måtte det vara en liten specialare där inne! =)
Hoppas verkligen att det ska gå vägen denna gången, såfort jag känner minsta lilla värk eller liknande så tror jag att det är missfall på g! Dödsjobbigt. Men jag ska försöka tänka positivt och njuta av det! =) Detsamma! Kram på dig! Och du, jag har startat en blogg, just nu är den lite tråkig och opersonlig men såfort jag berättat för min omgivning så kommer jag att göra bloggen mer personlig med bilder och liknande! =) Kika gärna in! http://www.minbebis.se/blogg/felicia
Re: negativt, negativt, negativt! Är så jävla trött på detta nu.FLS jag ska kika in på bloggen
Kram MF: 8/10 -10 (v.8+4)
Re: negativt, negativt, negativt! Är så jävla trött på detta nu.Tack ska du ha! =)
Kram
25 inlägg • Sida 3 av 3 • 1, 2, 3
|