Marina

Hej! Det är helt normalt att ett spädbarn har magknip dom 3-4 förs...

Fråga BVC

Nervös nervös nervös

Träffa andra som har svårt att bli med barn här.

Nervös nervös nervös

Inläggav missingbaby 04 dec 2011, 01:17

Försökt få barn i 2år nu,utan resultat,nu första Gyn undersökning som fick en hastig bokad tid pga de tyckte att det var viktigt.

Gyn besöket gör mig Nervös
Glad att vi fick förståelsen och så snabbt tid bokad.
Samtidigt så NERVÖS,tänk om de sett på PROV svaren att det är bråttom men pga vad??? Usch har Aldrig vart på Gyn besök (!!!!)
Tankarna snurrar som ni redan ser.
Barnmorskan kunde ej ge svar på prov svaren utan det är läkaren.
Men tyckte att jag/vi borde få tid snabbt.Pga att vi försökt i 2år,samtidigt som det lät som att det var nåt i papprena...?!?!

Tankarna snurrar och jag kan inte somna och lär inte sova närmsta dagarna...
Så OROLIG över beskeden vi väntas få.
Tänk om jag fallit i all onödan för babyplagg och t.o.m vagn...& får beskedet att det Inte blir barn oavsett försök till Ivf

Gråter redan.Vet att det är dumt,men det är så blandade känslor; vad som väntas är Svaret på Allt vi Önskat de senaste 2åren.
Usch.
Jag vet att det finns fler i samma sits,som lider och som gråter och som inte ens kan gå fram stunds vis till kompisar med barn,utan hellre undviker att möta de.
Tar omvägar el har saker inplanerat så man är upptagen.

Lider inombords.
Tär inombords.

& nu ska allt det försöka få mig att somna utan att drömma om att få ett svar att vi inte kan få barn. Usch vilken mardröm
Sist drömde jag att jag gick ut med barnvagnen,utan barn ...
Jag gick & gick & gick och kompisar kommenterade var är barnet?
Jag kunde inte ge svar utan forts gå & gå.

Vaknade ur madrömmen , gick till alla babyplagg räknade och vek och grät och tittade på Allt vi redan har,allt detta utan ett barn.:(
missingbaby
Stammis

Re: Nervös nervös nervös

Inläggav vambi 04 dec 2011, 01:39

oj vad jobbigt, men om det är någon tröst är det kanske skönt att få hjälp så fort, då slipper ni vara nervösa, när ska ni på kontroll? lycka till jag håller tummar o tår!
vambi
Alltid online

Inläggav E Maria 04 dec 2011, 04:46

Hoppas ni får positiva besked. Håller tummarna!
Bild

Bild
Alltid online

Status: Lycklig mamma

Inläggav missingbaby 13 dec 2011, 19:56

:D så Glad
Allt gick jättebra,alla prov var bra och allt såg bra ut.Så vi kan slappna av,och inte oroa oss.Så vi kör på och blir det inte denna omgången så får jag börja direkt ta pergotime :D
Har Ägglossning men får börja med pergotime ändå för att öka chanserna :D vilket GLÄDJER mig stort och min kille

Så då är det bara att hämta ut receptet :D
Det är så Spännande just nu!
Hoppas vi inte blir de som är oförklarligt barnlösa.Nu när allt ser ut att vara bra.

Så Tacksam att vi fick tid och undersökning och ett Underbart bemötande av Alla

Skriver mer sen när det börjar rulla på vidare,måste invänta mensen om ett bra tag framöver först.

Hittills lycklig
missingbaby
Stammis

< Återgå till Svårt att bli med barn

Insändare: info@minbebis.com - stina@minbebis.com     Press   Priser och info

Redaktion & Marknad 08 - 778 00 70 / 0761 - 625 584      Annonsering 08 - 20 79 58

Mail: info@minbebis.com     Adress: minbebis MSR Media Group, Gröndalsvägen 34, 117 66 Stockholm