-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Ni experter på gravtest, HJÄLP!! Helst snabbt :D :D :D
9 inlägg • Sida 1 av 1
Ni experter på gravtest, HJÄLP!! Helst snabbt :D :D :DHej alla vänner!
Hoppas att någon vänlig själ är vaken och vill hjälpa mig!! Den 21 december hade jag äl och idag kom det ett extremt ljust streck på stickan. Så ljust att det bara sys från sidan!!! Men det är exakt där det ska vara!! Testet är Wondfo, vet att de funkar för hade samma med Elias och de visade ljust efter 9 dagar då med, dock inte såhär ljust :/ Så snälla hjälp! Kan det stämma i alla fall!!! Hela jag darrar, vi ska få syskon isf!! Tror det är för tidigt för att testa med cb...
Re: Ni experter på gravtest, HJÄLP!! Helst snabbt :D :D :DHej! Expert vet jag inte om jag vill kalla mig, men jag har hängt i BIM trådarna många månader innan jag fick mitt efterlängtade plus så jag har en del erfarenhet
Jag tycker att du ska försöka hålla dig några dagar och testa igen när det har gått ca 14-16 dagar efter ÄL, då får du ett svar som är mer säkert. Jag vet, det suger att vänta... men det är också skönt att få ett klart svar. Håller tummar och tår för att det är ett syskon på G!
Re: Ni experter på gravtest, HJÄLP!! Helst snabbt :D :D :DDet har du rätt i
Re: Ni experter på gravtest, HJÄLP!! Helst snabbt :D :D :DRoligt!
Hade du verkligen full koll på äl då? Säkert att den inte var lite tidigare? Du kan ju alltid prova att kniiiiiipa några timmar. Det tipset fick jag här på sidan för några månader sen, och jag knep tills jag höll på att storkna och sen fick jag ett ännu lite starkare streck- även om det var ljust, ljust, ljust. Det första var så ljust så färgen försvann när det torkat, det andra blev det lite grått kvar "på rätt ställe" Hoppas, hoppas på ett syskon för dig!
Re: Ni experter på gravtest, HJÄLP!! Helst snabbt :D :D :Dnaellie
Mjae full koll hade jag nog inte. Precis slutat med minipiller, början av november. Tror att det var den 21 dec för då fick jag vita flytningar
Re: Ni experter på gravtest, HJÄLP!! Helst snabbt :D :D :DHah, det är ju det. Fast bara tanken gör att blåsan känns full ^^ hahaha
Re: Ni experter på gravtest, HJÄLP!! Helst snabbt :D :D :DJag hade ett jätte ljust sträck första gången jag testade nästan så man inte såg det ... men hade det inte vart något hade det inte synts något så du ska se att det säkert är ett starkare om någon dag om allt blir som det ska
Re: Ni experter på gravtest, HJÄLP!! Helst snabbt :D :D :DTack rebecca-81!! Sånt är skönt att höra
9 inlägg • Sida 1 av 1
|