Anna Wilsby

Hej! Grattis till att ni väntar barn och vad bra att ni väljer att...

Profylax

Ni med KOPPARSPIRAL!

Hur får man samlivet att fungera med barn? Diskutera!

Ni med KOPPARSPIRAL!

Inläggav Vitlilja 04 feb 2012, 09:48

Denna kanske ligger i fel kategori men jag vet inte var jag ska lägga den annars.
Jag satte in en kopparspiral i slutet av december, hade lite blödningar och ont någon vecka efter men sen gick det över, trodde jag.
Sedan dess har jag till och från fått kraftig mensvärk och i samband med detta blodblandade flytningar. Jag har inte fått min mens än och jag är inte gravid.
Hur länge ska det hålla på så här? Igår var jag nästan säker på att jag skulle få mens för jag hade så ont i magen(jag har aldrig haft mensvärk innan jag fick barn) så jag knappt kunde stå eller sitta :/ Jag fick kraftiga blodiga flytningar men sen gick både smärtan och blodet över!
Är detta vanligt eller kan det vara så att spiralen sitter fel?

Jag ska på återbesök nästa vecka för spiralen men vad tror ni?
Bild
Vitlilja
Alltid online

BF: 110121
Status: Mamma till Alina<3

Re: Ni med KOPPARSPIRAL!

Inläggav Vitlilja 04 feb 2012, 19:21

Ingen som kan dela med sig av sina erfarenheter om kopparspiral? Strax efter isättning?
Bild
Vitlilja
Alltid online

Inläggav Nelia 04 feb 2012, 20:16

Har också kopparspiral, sattes in i mitten av december, men upplever inga problem med den så jag kan inte hjälpa dig. Bra du ska på återbesök, så du kan utesluta att det är någon infektion.
Bild
Bild
Användarvisningsbild
Nelia
Alltid online

Status: Sambo och mamma till två

Inläggav Vitlilja 14 feb 2012, 14:30

Var på återbesök idag och fick reda på att spiralen sitter som den ska...
MEN nästa gång jag får ont med blodiga flytningar ska jag ringa gyn då det KUNDE vara cystor! :shock:
Förhoppningsvis är det inte något, och OM det skulle vara något så hoppas jag att det inte är något som kommer påverka chansen att få barn sen, det är väl det jag är mest orolig för :?
Bild
Vitlilja
Alltid online

< Återgå till Relationen & samlivet

Insändare: info@minbebis.com - stina@minbebis.com     Press   Priser och info

Redaktion & Marknad 08 - 778 00 70 / 0761 - 625 584      Annonsering 08 - 20 79 58

Mail: info@minbebis.com     Adress: minbebis MSR Media Group, Gröndalsvägen 34, 117 66 Stockholm