-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Ni som blev kippta
5 inlägg • Sida 1 av 1
Ni som blev kipptaFörlossning för en vecka sedan, blev klippt då det blev bråttom att få ut våran dotter.
Undrar hur länge ni hade ont, och om det läkte till sig bra? Har fortfarande riktigt ont, mest då jag går, sitter ner, eller om jag böjer mig ner... Sen undrar jag även hur det såg ut där nere för er efter det läkt ihop, stor skillnad mot för innan eller? Är själv lite små rädd för hur det kommer att se ut sen! Ska i alla fall vänta ett tag till innan jag vågar mig på att plocka fram en spegel och kika efter!
Re: Ni som blev kipptajag blev inte klipp men sprack så ihop sydd blev jag ju.
jag hade ONT i allafall i 14 dagar innan stygnen strillade bort i vaginan och i ändtarmen/slidväggen kändes det fortfaraned vid 7mån sen försvann dom stygnen. Stygnen gjorde ondast när det läkte/ drog ihop sig. Kommer inte ihåg hur länge den dära "tyngd känslan" i muffen satt kvar. Jag såg normal ut vid 2mån dock hade inte svullnaderna gått ner helt, hårda knutor satt kvar och resternade ärr. jag kollade hela tiden mest för jag var rädd för infektioner skulle träda fram sam att det blev rent ordentligt där nere.
Re: Ni som blev kipptaJag blev klippt med min flicka då det blev bråttom med sugklocka pga hjärtljud som sjönk.
Jag hade fruktansvärt ont och hade ett sånt obehag där nere (inte helt oväntat kanske
Re: Ni som blev kipptajag blev klippt och hade ont av o gå och sitta osv i en månad typ men jag kände av de i nästan ett halv år! men jag ser ut precis som innan där nere. det är bra läkekött där så att säga. jag kan rekomendera att sitta på en simring om du ska sitta på en vanli stol
Re: Ni som blev kipptaVa skönt att höra! Men man hade som velat att det hade blivit bra på en gång, längtar efter att gå långpromenader med barnvagnen
5 inlägg • Sida 1 av 1
|