-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Ni som gjort cub/nupp
6 inlägg • Sida 1 av 1
Ni som gjort cub/nuppJag ska på ultraljudet (nupp?) i morgon. Blodprov har redan tagits (cub? inte säker på vad som är vad riktigt).
I alla fall så undrar jag när man får svar på testerna? Får man det på plats efter ul, eller kontaktar min barnmorska mig och ger mig resultaten?
Re: Ni som gjort cub/nuppHej!
Min bebis ville inte ligga på rätt sätt, så att dem kunde mäta vätskespalten i nacken så jag åkte tillbaks till sjukhuset veckan efter för att göra ett nytt nupp test. Då gick det mycket bättre och då fick jag ett svar direkt=). Kram Emelie
Re: Ni som gjort cub/nuppNä, min lilla rackare var rätt bångstyrig också! Hon fick hålla på o knuffa på honom med den där UL-grejen jättelänge och sen fick jag lyfta upp rumpan och vekligen DUNSA ner i bordet för att han skulle vänta på sig. Efter typ 10 minuters meck så fick vi äntligen rätt mått (hoppas jag iaf)
Re: Ni som gjort cub/nuppHihi, jaså det kan var så besvärligt?! Nåja, då borde det i alla fall vara så att jag i morgon har fått besked, OM den lille ligger som dom vill, åtminstone...
Hoppas hoppas att allt ser bra ut!
Re: Ni som gjort cub/nuppDet gör det ska du se. Man får ju tänka att alla bebisar är olika individer och att alla är olika. Som sagt min bebis verkade ligga skönt där i min mage då, även fast jag fick lov att hosta, hoppa och gå på toa och kissa två gånger så ville inte bebisen flytta på sig, hehe.
kram
6 inlägg • Sida 1 av 1
|