-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Ni som har barn runt året i göteborg
5 inlägg • Sida 1 av 1
Ni som har barn runt året i göteborghar dragit igånge en tråd på vmb men tänkte att de kanske fanns några som ville hänga med på lite mammabarnträffar i göteborg.
På torsdag kör vi bushuset i Torslanda 13:00 samling på backaplan för dom som vill de
Re: Ni som har barn runt året i göteborgFinns ju ett par tjejer från vår Junimammagrupp som bor där nere.
Jag och ett par till brukar åka dit ibland så vi träffas då och då. Se om du inte kan få tag på tlk här på mb så kanske hon drar med sig ett par tjejer härifrån. Jag själv har inte möjlighet att åka som det ser ut nu.. Kram på dig!
Re: Ni som har barn runt året i göteborgvi e ett gäng redan tänkte bara om de va nån som kände sig ensam o ville följa med
Re: Ni som har barn runt året i göteborgHej jag bor med i göteborsområdet, skulle du kunna förklara avd ni gör på dessa mammaträffar? är det omföderskor med vore kul och lära känna någon känner tyvärr inga här
Re: Ni som har barn runt året i göteborgvi som brukar träffas nu är då jag som har en kille på 13,5 måna och skall ha nu i november igen sen är det en till tjej som också är 22 hon har en dotter som är 13 månader och skall ha bebis i april igen om allt går vägen. sen är de två tjejer som är 89, och 90a som har två månaders skruttar en kille o en tjej. vi är alltid med hehe i stort sett sen följer de med nån ny ibland osså. Vi brukar tex gå på café, åka till slottskogen och gå till olika lekplatser, lek och buslandet, idag va vi på subway sen strosa vi i stan lite men oftast brukar de va mer nån barnaktivitet för dom större barnen. på lördag skall vi ha middag hemma hos mig och alla har vi träffats vi denna sidan så det är lite kul hur nära man kan bli
5 inlägg • Sida 1 av 1
|