-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Nidblödning?
11 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
Nidblödning?Är det någon här som har någon erfarenhet av nidblödning? För jag fick "mens" igår det var inte klart blod utan hade lite olika färger, rött, beige och rosa! Inte alls så riklig blödning som jag brukar ha! Idag är den mer brun och börjar redan bli mindre!! Tror ni att det kan vara en nidblödning? Hoppas ^^ kram
Re: Nidblödning?Jag hade en miniblödning (mer som en blodig flytning) som jag antar var en nidblödning. Dock var det 1-2 veckor innan BIM..
Re: Nidblödning?Ingen aning, men en bm jag pratat med säger att nidblödningar är ganska ovanligt.
På minbebis händer det var och varannan
Re: Nidblödning?Det kan ju varit en vanlig blödning (?) Det är ju vanligt att man får det även om man är gravid utan att det är en nidblödning.
![]() Mf aug-10 (v.9) MA dec-10 (v.9)
Re: Nidblödning?Jo jag förstår det, tyckte bara att de var en väldigt konstig mens!!
Eftersom det bara varat i två dagar... Och alldeles för lite!
Re: Nidblödning?Hej!
jag har varit gravid många gånger och då aldrig haft blödningar (förutom vid missfall) Men denna graviditeten ca 5 dagar efter ägglossning så fick jag som en liten rosa flytning, det är alltså inte som en blödning, utan som en orange/rosa flytning. Jag antar att detta var en sk nidblödning, men det vet man ju aldrig. En riklig klar blödning är nog inte en nidblödning.
Re: Nidblödning?Josephineeee så underligt jag sitter i samma situation. Jag skulle haft BIM igår men fick bara rosa flytning och idag har jag väldigt lite blödning. Fattar verkligen inte vad det är
MF: 8/10 -10 (v.8+4)
Re: Nidblödning?Visst är de konstigt!! Hoppas den ordnar upp sig och att de inte är konstigt nästa månad heller! Min var bara en annurlunda mens... Sen förstår jag inte hur en bmsk kan säga att de e ovanligt heller, för allas kroppar är annurlunda och dom kan ju bara se typ statistiken över hur de har varit för andra innan men inte hur dom framtida tjejernas kroppar fungerar!! Och vad jag har läst och hört finns de tjejer som har haft större nid blödnigar som hållt i sig ett par dagar!
Re: Nidblödning?Josephineee för mig var det nog bara en annorlunda mens, i en dag fick jag nästan vanlig blödning. Fortfarande är det konstig mens, men det var ingen nidblödning i alla fall för min del.
MF: 8/10 -10 (v.8+4)
Re: Nidblödning?ne de var de inte för min del heller!! nu har jag bim på fredag om det verkligen stämmer :S för jag har ju redan haft mens i början av juli... men jag har en Iphone och en app i den som räknar ut när ja har äl och mens... men men vi får väl se...
11 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
|